بازی

تاریخ انتشار نسخه کنسولی بازی Crime Boss: Rockay City مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه کنسولی بازی Crime Boss: Rockay City مشخص شد

بازی Crime Boss: Rockay City ساخته‌ی استودیو INGAME STUDIOS در تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین ۱۴۰۲) از طریق فروشگاه اپیک گیمز برای پی‌سی منتشر می‌شود، اما نسخه‌های کنسولی کمی دیرتر عرضه می‌شوند.

Digital Bros Group، شرکت مادر ناشر 505Games، امروز تایید کرد که این عنوان در ماه ژوئن ۲۰۲۳ (خرداد-تیر ۱۴۰۲) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانیدنیازی نیست بابت CPU آن قدرها هم هزینه کنید!
هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانید

در گزارش مالی منتهی به ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲، این شرکت فاش کرد که نسخه رایانه شخصی تا ژوئن سال ۲۰۲۴ در انحصار فروشگاه Epic Games خواهد ماند. شوتر کوآپ «یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری‌های انجام شده توسط دیجیتال بروز گروپ از طریق یک استودیوی داخلی» است و امکان تولید مجدد محتوای اضافی را فراهم می‌کند.

ناشر انتظار «درآمد مکرر برای چندین سال آینده» را دارد که می‌تواند به معنای پشتیبانی قابل توجه پس از عرضه باشد. تیم توسعه هنوز درباره برنامه‌های خود صحبت نکرده و باید منتظر آینده بمانیم.

Crime Boss: Rockay City

بازی Crime Boss: Rockay City اگرچه یک شوتر کوآپ با تمرکز بر دزدی و تیراندازی است، یک کمپین داستانی با تمرکز بر تراویس بیکر (با بازی مایکل مدسن) دارد که می‌خواهد پادشاه شهر راکی شود. طرفداران بخش چندنفره می‌توانند در ماموریت‌های کوآپ سرعتی به نام Crime Time یا ماموریت‌های زنجیره‌ای طولانی با داستان‌های مختص به خود، شرکت کنند.

مطلب پیشنهادی:مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟آیا این کار ارزشش را دارد؟
مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

آخرین تریلر از انیمیشن سوپر ماریو منتشر شد [تماشا کنید] - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا