بازی

عناوین آینده Assassin’s Creed احتمالا بخش زمان حال نخواهند داشت

عناوین آینده Assassin’s Creed احتمالا بخش زمان حال نخواهند داشت

مارک-الکسیس کوته، سرپرست پروژه Assassin’s Creed Infinity در مصاحبه‌ جدید خود به این واقعیت اشاره کرده که بازی‌های آینده دارای بخش امروزی و زمان حال نخواهند بود، اما همچنان یک نوع داستان مدرن یا «متا» وجود خواهد داشت که بخشی از اینفینیتی بوده اما جدا از بازی‌های اصلی خواهد بود.

کوته در مصاحبه با Eurogamer گفت:

Infinity فی نفسه یک بازی نیست. بلکه نقطه ورود طرفداران ما به فرنچایز اساسینز کرید در آینده خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:مستند ۱۵ سالگی سری Assassin’s Creed را با زیرنویس فارسی تماشا کنید»فراتر از یک عقیده«
مستند ۱۵ سالگی سری Assassin’s Creed را با زیرنویس فارسی تماشا کنید

این گفته‌ها به این واقعیت اشاره دارد که Infinity همچون یک خانه یا «هاب» برای تجربیات آتی Assassin’s Creed خواهد بود که گویا از طریق یک لانچر به آن دسترسی خواهید داشت.

هنگامی که از او در مورد نسخه‌های فیزیکی Red و Hexe سوال شد، جواب داد:

ایده این است که Red و Hexe به عنوان محصولات فیزیکی در دسترس قرار بگیرند، اما نکته اینجاست که اگر آن‌ها را نصب کنید، اولین چیزی که می‌بینید هاب اینفینیتی است و از طریق آن، Red یا Hexe را لانچ می‌کنید.

در همان حین، اگر دارید Red را بازی می‌کنید و می‌بینید که Hexe عرضه شده، آن را به صورت یک حافظه DNA جدید در دسترس خواهید دید که برای شما قابل استفاده می‌شود و می‌توانید مستقیما آن را از هاب Infinity خریداری کنید.

در نهایت، وقتی از کوته در مورد روایت مدرن پرسیده شد، گفت:

شما قهرمان [بخش] امروزی هستید. شما در حال کاوش خاطرات گذشته برای اهدافی هستید که وقتی داستان را فاش کنیم، واضح تر می‌شوند. اما مفهومی که ما از آن استفاده می‌کنیم، انتزاعی از دزموند یا لیلا نیست، بلکه انتزاعی از خود شماست. شما باید ببینید که دقیقاً چگونه این کار را انجام خواهیم داد.

Assassin's Creed

همانطور که می‌توان استنباط کرد، بر خلاف حضور شخصیت‌های جداگانه که خاطرات گذشته را از طریق دستگاه Animus تجربه می‌کنند، اکنون شما به عنوان بازیکن آن شخصیتی هستید که خاطرات را تجربه می‌کنید و Infinity یک پایگاه داده است، یک مرکز بسیار شبیه به انیموس که به شما امکان دسترسی به داستان‌های گذشته را می‌دهد.

کوته استدلال کرد با وجود اینکه بسیاری از بازیکنان داستان مدرن را دوست داشتند، بسیاری دیگر فقط می‌خواستند وارد خاطرات گذشته شوند و داستان‌ها یا شخصیت‌های امروزی را تجربه نکردند. بنابراین، داستان‌های امروزی بخشی از Infinity اما جدا از بازی‌های اصلی خواهند بود و بازیکنان می‌توانند بدون توجه به آن‌‌ها، به بازی خود بپردازند.

مطلب پیشنهادی:Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانیداز داستانی جذاب تا قابلیت‌های جدید
Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانید


این بازی از اساطیر ایران ساخته شده

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا