بازی

بسته الحاقی جدید Destiny 2 رسما معرفی شد [تماشا کنید]

بسته الحاقی جدید Destiny 2 رسما معرفی شد [تماشا کنید]

بسته الحاقی جدید مورد انتظار بازی Destiny 2 با نام Lightfall در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۳ (۹ اسفند ۱۴۰۱) برای پی‌سی، پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

Lightfall بسته الحاقی جدید بازی Destiny 2 است که داستان آخرین بسته آن یعنی The Witch Queen را ادامه می‌دهد. طبق معمول، این بسته الحاقی علاوه بر ماموریت‌های جدید، با انبوهی از سلاح‌ها و زره‌های عجیب‌و‌غریب جدید همراه خواهد بود. اما در کنار این موارد، برای دومین بار در تاریخ Destiny، این بسته الحاقی همچنین یک زیر کلاس جدید Darkness به نام Strand را معرفی می‌کند که در کنار Stasis قرار می‌گیرد.

تریلر Destiny 2: Lightfall را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

همانطور که در ویدیو بالا مشاهده می‌شود، Destiny 2: Lightfall فضای به‌شدت سایبرپانکی دارد و در آن شاهد یک شهر مخفی جدید به نام Neomuna در نپتون خواهیم بود. همچنین در آن بار دیگر شاهد Calus به عنوان ویلن اصلی هستیم. همچنین از Lightfall به عنوان سرانجامی برای حماسه Light and Dark یاد شده است.

همچنین در این بسته الحاقی شاهد ویلن جدید خواهیم بود که The Witness نام دارد و در تریلر بالا شاهد آن هستیم. علاوه بر این، دشمنان جدید به نام Tormentors و موجوداتی شبیه به Guardian به نام Cloudstriders نیز در آن حضور دارند.

قابلیت جدید بزرگ دیگری که به بازی اضافه شده یک قلاب است که مانند بازی‌های دیگری از جمله فورتنایت و ایپکس لجندز می‌توانید با استفاده از آن جابجا شوید.

بسته الحاقی The Witch Queen بازی تابستان سال گذشته معرفی شده بود و بانجی آن را در اسفند سال گذشته در دسترس بازیکنان قرار داد که با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شده بود. باید دید Lightfall هم با چنین استقبالی روبرو خواهد شد یا خیر.


ویجی‌لاگ پلاسدث استرندینگ روی ایکس‌باکس گیم پس و پیش فروش رایگان فیفا 23

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا