رمز ارز

علت حذف ترون از صرافی‌های رمزارزی چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش رمزارز نیوز، جاستین سان، بنیان‌گذار پروژه ارز دیجیتال ترون، ۲،۲۰۰ اتریوم به ارزش تقریبی ۴٫۶ میلیون دلار را به صرافی‌های بایننس و هوبی انتقال داده و باعث ایجاد شک و نگرانی در بین فعالان بازار شده است. این اقدام پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر ارسال احضاریه دادگاه و دستگیری سان در هنگ‌کنگ صورت گرفت.
اگرچه سان به سرعت این شایعات را با این ادعا که اخبار جعلی هستند، رد کرد، اما نگرانی اعضای جامعه همچنان ادامه دارد و منجر به فروش گسترده رمزارز TRX شده است. شایعات دستگیری و انتقال وجوه توسط سان، این سوالات را برای جامعه کریپتو ایجاد کرده که آیا این دو رویداد با هم مرتبط هستند یا خیر.
در ۲۲ مارس ۲۰۲۳، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده اتهاماتی را علیه سان و سه شرکت متعلق به او، یعنی Tron Foundation Limited ،BitTorrent Foundation Ltd و Rainberry Inc (BitTorrent سابق)، مطرح کرد. این کمیسیون ادعا می‌کند که توکن‌های ترونیکس (TRX) و بیت تورنت (BTT) اوراق بهادار ثبت‌نشده هستند. کمیسیون SEC همچنین سان و شرکت‌هایش به دستکاری در بازار ثانویه TRX از طریق تجارت شستشو، متهم کرده است.
این ادعاهای SEC بدون شک بر شهرت سان و آینده پروژه ترون سایه افکنده است. فروش رمزارز بومی ترون و تصمیم چندین صرافی (از جمله Binance.US) برای حذف این توکن از لیست خود، نشان‌دهنده از دست دادن اعتماد جامعه به این پروژه و رهبری آن است. در این میان، انتقال اتریوم‌های سان به صرافی‌های بایننس و هوبی هم ممکن است تلاشی برای تامین منابع مالی در میان آشفتگی‌های این پروژه باشد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا