رمز ارز

آیا پپه قورباغه می‌تواند موفقیت میم‌کوین POPCAT را تکرار کند؟

آیا پپه قورباغه می‌تواند موفقیت میم‌کوین POPCAT را تکرار کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روزهای اخیر، بیشتر انباشت‌ها متعلق به بخش میم‌کوین‌ها بوده است. در همین راستا در تاریخ ۲۵ آوریل، ۱۰.۹۹ میلیارد توکن پپه (PEPE) به یک کیف پول ناشناس منتقل شده است.

طبق گزارش اسپات آن چین (Spot On Chain)، کیف پول یادشده دارای ۷۰۳.۷۵ میلیارد توکن PEPE است. این سرمایه‌گذار موفق شده است از توکن‌های خود حدود ۲.۶۵ میلیون دلار سود کسب کند.

با توجه به روند انباشت میم‌کوین پپه توسط سرمایه‌گذاران، به نظر می‌رسد که قیمت آن به زودی یک سقف جدید را به ثبت خواهد رساند.

Ramzarzخرید سریع PEPE!
با یک کلیک پپه (PEPE) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید PEPE

در زمان انتشار این خبر، قیمت پپه رشد هفتگی ۳۷ درصدی را به ثبت رسانده و به ۰.۰۰۰۰۰۶۹۷۹ دلار رسیده است. با توجه به شرایط بازار، این رشد یکی از بهترین عملکردها محسوب می‌شود.

اگر انباشت این میم‌کوین در روزهای آتی ادامه پیدا کند، پپه می‌تواند موفقیت میم‌کوین پاپ‌کت (POPCAT) را تکرار نماید. قیمت پاپ‌کت از زمان شروع سال میلادی تا کنون حدود ۴۴۰ درصد افزایش یافته است.

سایت ای‌ام‌بی‌سی کریپتو (AMBCrypto) با ارزیابی شرایط آن‌چین هر دو پروژه امکان تکرار موفقیت پاپ‌کت توسط پپه را بررسی کرده است. اولین معیار در نظر گرفته شده، حجم معاملات بوده است.

در زمان نگارش این خبر، حجم معاملات پپه ۱.۱۸ میلیارد دلار و حجم معاملات پاپ‌کت، ۱۸۱.۷۷ میلیون دلار است که اختلاف زیادی محسوب می‌شود. با این حال، کاهش اخیر حجم معاملات پپه می‌تواند روند صعودی آن را مختل کند.

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار ۴ ساعته PEPE در سطح ۴۴.۵۰ قرار دارد که نشان می‌دهد گاوها ممکن است با کاهش مومنتوم خرید به سمت سایر میم کوین‌ها جذب شده باشند.can-pepes-bullish-signal-help-it-replicate-popcats-59-hike-

در صورت ادامه کاهش قیمت، معامله‌گران باید مومنتوم را زیر نظر داشته باشند. اگر RSI به منطقه اشباع فروش در حدود سطح ۳۰ یا کمتر از آن برسد، امکان شروع دوباره یک روند صعودی وجود خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا