بازی

عرضه بازی Witchfire تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد

عرضه بازی Witchfire تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد

پنج سال از زمانی که استودیوی لهستانی The Astronauts، بازی جدید خود Witchfire را معرفی کرد، می‌گذرد. یک شوتر فانتزی درباره جادوگران در دنیای قرون وسطایی که در جریان رویداد Summer Game Fest شاهد تریلر جدیدی از آن بودیم.

اما خبر ناراحت‌کننده اینجاست که باید مدت زمان بیشتری برای تجربه بازی صبر کنیم، زیرا استودیو شب گذشته رسما اعلام کرد که بازه انتشار Witchfire از انتهای سال میلادی جاری تا اوایل سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو

این تاخیر به دلیل یک طراحی مجدد بزرگ است که بازی را از مبارزات سبک آرنا به مبارزات جهان باز تغییر می‌دهد. آدریان چمیلارز، یکی از بنیانگذاران و مدیر خلاق استودیوی The Astronauts، گفت که در حال حاضر ۹۵ درصد ویژگی جدید اجرا شده است.

این [تغییر] بازی را بهتر می‌کند. برای من سخت است که تصور کنم بازیکن این آزادی را نداشته باشد. هنوز هم این احتمال وجود دارد که توسط یک جادوگر در نقطه‌ای به دام بیفتید و برخی از درها بسته شوند تا زمانی که کلید مدنظر را پیدا کنید.

ممکن است خطرناک باشد قبل از اینکه خود را آماده کنید، وارد مناطق نزدیک‌تر به باس‌ها شوید. اما جهان بازی برای کاوش به هر ترتیب و روشی، برای شما باز است و می‌توانید هر طور که می‌خواهید جلو بروید و عقب‌نشینی کنید.

چمیلارز به جزئیات بیشتری در مورد تاخیر عرضه بازی در پست وبلاگ پرداخت که تجربه اصلی Witchfire یکسان است، اما نحوه تجربه بازیکن در جهان بازی به طور قابل توجهی تغییر کرده است.

در طرح ابتدایی، بازیکنان وارد یک منطقه می‌شدند، با چند هیولا می‌جنگیدند و سپس انتخاب می‌کردند که این جایزه را بگیرند و به چپ بروند، یا آن جایزه را بگیرند و به راست بروند.

با این حال، تحت سیستم جدید، موانعی که قسمت‌های مختلف بازی را از هم جدا می‌کردند، برداشته شده و بازیکنان با برخی محدودیت‌ها می‌توانند تا هر کجا که دوست دارند، هر زمان که دوست دارند، سفر کنند.

طبیعتا از بین بردن این موانع، تاثیرات خود را بر سایر بخش‌های بازی داشته، از جمله رفتارهای دشمن، اسپاون‌ها، پاداش‌ها و نحوه جلوگیری از دور زدن بازی توسط بازیکنان با انجام کارهای غیرقابل پیش‌بینی. اما چمیلارز با کنایه گفت که این تغییر «بازی فانتزی را واقعی‌تر کرده است».

استودیو The Astronauts در سال ۲۰۱۲ توسط آدریان چمیلارز، میکال کوشرادزکی و آندری پوزنایسکی، بنیانگذاران People Can Fly، سازنده Painkiller و Bulletstorm، تأسیس شد.

چمیلارز همچنین در مورد برنامه انتشار Witchfire گفت که به صورت دسترسی اولیه در فروشگاه اپیک گیمز عرضه خواهد شد، اما پس از انتشار کامل در فروشگاه‌های دیگر همچون استیم نیز قرار خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شویدبرترین آثار کچل دوست‌داشتنی سینمای اکشن
با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شوید


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا