بازی

رمان Cyberpunk 2077 سال آینده میلادی منتشر خواهد شد

رمان Cyberpunk 2077 سال آینده میلادی منتشر خواهد شد

سی‌دی پراجکت رد همیشه به جنبه‌های زیبایی‌شناسی و جذاب Cyberpunk 2077 و دنیای آن بالیده و انیمه اخیر Cyberpunk: Edgerunners (ساخته شده با همکاری نتفلیکس) که موفقیت عظیمی نیز کسب نمود، به خوبی پتانسیل‌های نایت سیتی را به نمایش می‌گذارد.

حال، طبق اعلام توسعه‌دهنده لهستانی، سایبرپانک ۲۰۷۷ قرار است در آینده‌ای نه چندان دور یک رمان دریافت کند که No Coincidence نام دارد و رافال کوسیک نویسندگی آن را برعهده گرفته. کوسیک یکی از نویسندگان مشهور لهستان است که تاکنون ۱۱ رمان علمی تخیلی منتشر کرده و می‌تواند رمان سایبرپانک را به اثر قابل توجهی تبدیل نماید.

فعلا جزئیات آنچنانی از رمان Cyberpunk 2077: No Coincidence در دست نیست اما می‌دانیم قرار است «داستان گروهی از غریبه‌ها را روایت می‌کند که کم‌کم با خطرات و رموز نایت سیتی آشنا می‌شوند». با تایید سی‌دی پراجکت رد، این رمان جایی در آگوست ۲۰۲۳ (مرداد یا شهریور ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد.

Cyberpunk 2077 رمان

باید اشاره داشت که اکثر کتاب‌های نوشته شده بر اساس بازی‌های ویدیویی (درست مثل فیلم و سریال‌ها) با شکست مواجه می‌شوند و عملکرد خوبی ندارند. البته که همیشه استثناهایی وجود دارد و به عنوان مثال، کتاب Bioshock: Rapture (پیش‌درآمد بایوشاک) اثر تحسین‌برانگیز و جذابی بود. حال باید منتظر ماند و دید رمان سایبرپانک ۲۰۷۷ در زمان انتشار چگونه مورد استقبال قرار می‌گیرد.

همان‌طور که در جریان هستید Cyberpunk 2077 یک رنسانس جالب توجه داشته و پس از انتشار Edgerunners و آپدیت اخیر 1.6 بازی، تعداد کثیری از مخاطبان دوباره جذب دنیای پر زرق و برق سایبرپانک شده‌اند. سی‌دی پراجکت رد پیش‌تر هم اعلام کرده قصد دارد علاوه بر توسعه دنباله بازی (تحت عنوان پروژه Orion)، سایبرپانک را در رسانه‌های مختلف گسترش دهد.


تماشا کنید: بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا