بازی

تریلر جدید سریال ترسناک 1899 از سازندگان دارک منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدید سریال ترسناک 1899 از سازندگان دارک منتشر شد [تماشا کنید]

نتفلیکس قرار است در آینده‌ای نه چندان دور با همکاری سازندگان سریال Dark رموز مخوفی را به دریا بیاورد. این غول استریم به تازگی یک تریلر جدید از سریال 1899 منتشر کرده که نگاه بهتری به داستان آن دارد و تاریخ دقیق پخش را نیز مشخص می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های ترسناک با مضمون تهاجم به خانهدر یک مکان دنج قرار بگیرید و مطمئن شوید که درهای‌ منزلتان قفل است!
بهترین فیلم‌های ترسناک با مضمون تهاجم به خانه

در این تریلر ما شاهد یک کشتی بزرگ پر از مسافران بین‌المللی هستیم. کاپیتان کشتی تصمیم می‌گیرد برای نجات یک کشتی گمشده به نام Prometheus از مسیر اصلی خود خارج شود. زمان رسیدن به محل مورد نظر، آن‌ها متوجه می‌شوند که Prometheus یک بار کاملا غرق شده و به شکلی مرموز دوباره روی سطح آمده است و اکنون حتی یک نفر هم روی آن دیده نمی‌شود. وقتی که بررسی‌ها ادامه می‌یابد، کم‌کم به دلایل پنهان و رازآلود غرق شدن کشتی و بازگشت آن به سطح آب پی می‌بریم.

یانتیه فریز (Jantje Friese) و باران بو اودار (Baran bo Odar) برای ساخت سریال دارک (Dark) شهرت جهانی دارند و به همین خاطر خیلی‌ها منتظر 1899، اثر جدید و ترسناک آن‌ها هستند.

امیلی بیچام (Emily Beecham) بازیگر شخصیت اصلی سریال 1899 است. او پیش از این در یکی از فیلم‌های برادران کوئن، Hail, Caesar بازی کرده بود و برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۹ شده بود. آنورین بارنارد (Aneurin Barnard)، آندریاس پیچمان (Andreas Pietschmann)، آنتون لسر (Anton Lesser) و لوکاس لینگارد تونسن (Lucas Lynggaard Tønnesen) دیگر بازیگران 1899 هستند.

سریال ترسناک 1899 اواخر سال ۲۰۲۲ یعنی ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) در سرویس استریم نتفلیکس پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بزرگترین شرور های ترسناک قرن بیست و یکمبا فردی کروگر و جیسون های عصر مدرن آشنا شوید
بزرگترین شرور های ترسناک قرن بیست و یکم


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا