بازی

سازنده Watch Dogs در استودیوی جدید شرکت NetEase استخدام شد

سازنده Watch Dogs در استودیوی جدید شرکت NetEase استخدام شد

شرکت NetEase از استخدام جاناتان مورین، سازنده بازی Watch Dogs برای استودیوی شعبه مونترال کانادا خبر داد. مورین که قبلاً کارگردان خلاق دو بازی اول واچ داگز در یوبیسافت بود، قرار است یک IP جدید در این استودیو خلق کند.

مورین در بیانیه‌ای گفت:

هیجان‌زده‌ام که ماجراجویی جدید خود به عنوان کارگردان خلاق در NetEase Games Montreal را اعلام کنم. این افتخار را دارم که به یک تیم جدید پرشور و با استعداد ملحق شوم تا IP خود را خلق کنیم. این اتفاق، شروع یک چیز خاص برای من است و طاقت ندارم اطلاعات بیشتری به شما بدهم.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

NetEase Montreal در سال ۲۰۱۹، به عنوان بخشی از اقدامات ورود شرکت فناوری چینی به فضای بازی کنسول‌ها، شکل گرفت. این استودیو تاکنون نشر Naraka: Bladepoint را بر عهده داشته است. پیش از این، شعبه‌ی مونترال، امیل لیانگ، تهیه‌کننده کهنه کار سری Assassin’s Creed و Far Cry را به عنوان تهیه‌کننده ارشد استخدام کرده بود.

در ژاپن، ماه گذشته هیرویوکی کوبایاشی، از سازندگان سابق کپکام که کار خود را به عنوان یک برنامه‌نویس در بازی اول Resident Evil قبل از تولید سری Dino Crisis آغاز کرد، فاش کرد که این شرکت را ترک کرده و به NetEase ملحق شده است.

و سال گذشته، این شرکت – دومین شرکت بزرگ بازی‌سازی در چین پس از Tencent – همچنین استودیو Grasshopper Manufacture، توسعه‌دهنده سری No More Heroes را خریداری کرده بود.

NetEase

خالق یاکوزا، توشیهیرو ناگوشی نیز به این شرکت پیوست و Nagoshi Studio را تاسیس کرد. این استودیو یک شرکت فرعی کاملاً تحت مالکیت NetEase Games است و بر توسعه «عناوین سطح بالا برای انتشار در سراسر جهان»، عمدتاً برای کنسول‌ها تمرکز خواهد کرد.

در اروپا نیز NetEase با خرید Quantic Dream با مبلغی نامشخص موافقت کرده است. به گفته این شرکت، استودیو مستقر در پاریس که سازنده بازی‌های روایی مانند Heavy Rain، Detroit: Become Human و Beyond: Two Souls بوده، پس از این معامله به طور مستقل به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟


بهترین مینی سریال هایی که میتونین ببینید!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا