عمومی

شیائومی حتی چراغ مطالعه هوشمند هم می‌سازد

شیائومی حتی چراغ مطالعه هوشمند هم می‌سازد

شیائومی دو چراغ مطالعه‌ی جدید با نام‌های Mijia Table Lamp 2 و Mijia Table Lamp 2 Lite را در چین معرفی کرد. این چراغ‌ها برای ایجاد راحتی در حین مطالعه یا کار طراحی شده‌اند و قیمتی مقرون‌به‌صرفه دارند.

چراغ مطالعه‌ی Mijia Table Lamp 2 دارای پایه‌ی بلند ۶۰ سانتی‌متری است که ۱۱۲ لامپ LED دارد و می‌تواند نور را به‌طور مساوی و بدون واردکردن فشار به چشم ساطع کند.

Mijia Table Lamp 2 دارای شاخص بالای نمایش رنگ Ra97 است، به این معنی که رنگ‌ها زیر نور آن به‌صورت طبیعی دیده می‌شوند.

رتبه‌ی شاخص نمایش رنگ، عددی بین یک تا ۱۰۰ است و هرچه این عدد بالاتر باشد، رنگ‌های طبیعی زیر نور مصنوعی نسبت به نور خورشید به شکل دقیق‌تری نمایش داده می‌شوند.

چراغ مطالعه‌ی Mijia Table Lamp 2 می‌تواند به سیستم خانه‌ی هوشمند شیائومی که با HyperOS کار می‌کند، متصل شود. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا چراغ را از طریق دستورات صوتی یا دستگاه‌های موجود در شبکه‌ی خانه‌ی هوشمند خود کنترل کنید.

چراغ مطالعه‌ی Mijia Table Lamp 2 با قیمت حدود ۲۸ دلار در چین به فروش می‌رسد.

چراغ مطالعه شیائومی Mijia Table Lamp 2 Lite روی میز
Mijia Table Lamp 2 Lite

Xiaomi

Mijia Table Lamp 2 Lite گزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌تر نسبت به مدل دیگر به‌حساب می‌آید. قیمت این چراغ مطالعه تنها حدود ۱۱ دلار است و همچنان مشخصات قابل توجهی را ارائه می‌دهد.

Mijia Table Lamp 2 Lite از رتبه‌ی نورسنجی سطح AA برای پخش نور یکنواخت در ناحیه‌ی مرکزی ۳۰×۵۰ سانتی‌متری برخوردار است. این چراغ شاخص نمایش رنگ Ra90 دارد و می‌تواند رنگ‌ها را به‌خوبی نمایش دهد.

چراغ مطالعه‌ی ارزان‌قیمت شیائومی دارای یک لنز اپتیکال سفارشی با قابلیت عبور نور ۵۳ درصد است که هنگام نگاه مستقیم به منبع نور، باعث کاهش خستگی چشم می‌شود.

Lamp 2 Lite اتصالات سه‌محوره را برای سر چراغ، بدنه و پایه ارائه می‌دهد که امکان موقعیت‌یابی چندزاویه‌ای را متناسب با نیاز شما فراهم می‌کند.

Lamp 2 Lite همچنین می‌تواند به سطح معافیت RG0 برای خطرات نور آبی دست یابد. این بدان معنا است که نور آبی کمی از خود ساطع می‌کند و دیرتر موجب خستگی چشم و اختلال خواب می‌شود.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا