تکنولوژی

طعنه سامسونگ به مشکل آلارم آیفون: «آسوده بخوابید، آلارم‌های ما به صدا درمی‌آیند.» [تماشا کنید]

طعنه سامسونگ به مشکل آلارم آیفون: «آسوده بخوابید، آلارم‌های ما به صدا درمی‌آیند.» [تماشا کنید]

چند روز پیش، گوشی‌های آیفون با مشکل جدیدی مواجه شدند که طبق گفته کاربران، این بار آلارم گوشی‌ها فعال نمی‌شود. هرچند اپل اعلام کرده که در حال بررسی این مشکل است، اما سامسونگ یک بار دیگر از فرصت استفاده کرده و با انتشار یک ویدیو، رقیب اصلی خود، یعنی اپل را به تمسخر گرفته است.

حساب سامسونگ بریتانیا در اینستاگرام ویدیو کوتاهی را منتشر کرده است که ظاهراً به مشکل آلارم گوشی‌های آیفون اپل اشاره دارد. در این ویدیو، یک سگ بامزه که کلاهی بر سر دارد، در حال رقصیدن با نسخه‌ای ریمیکس‌شده از صدای زنگ پیش‌فرض سامسونگ است. نکته جالب اینکه در بالای ویدیو جمله‌ای قرار گرفته که می‌گوید:

«با خیال آسوده استراحت کنید، آلارم‌های ما به صدا درمی‌آیند.»

ویدیو طعنه‌آمیز سامسونگ برای آیفون

در کپشن این پست نیز نوشته شده است:

«کاربران سامسونگ امروز به موقع از خواب بیدار شدند.»

سامسونگ تاکنون چندین بار به دلایل مختلف اپل را ترول یا مسخره کرده است. برای مثال، کره‌ای‌ها سال 2018 یک بار اپل را به دلیل حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون از آیفون‌ها مورد تمسخر قرار داد و چند سال بعد، خودش این ویژگی را از گوشی‌های هوشمند گلکسی کنار گذاشت. به همین ترتیب، اپل به خاطر برداشتن شارژر از جعبه گوشی‌های خود نیز با تمسخر سامسونگ مواجه شده بود و چند سال بعد نیز کره‌ای‌ها شارژر را از جعبه گوشی‌های گلکسی خارج کردند. در چند وقت گذشته نیز عدم عرضه گوشی تاشو توسط اپل به سوژه جدیدی برای سامسونگ تبدیل شده بود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا