رمز ارز

طرح جالب شرکت سونی با کمک توکن‌های NFT!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اینترنت به نوازندگان موسیقی امکان ارتباط مستقیم با طرفداران خود را داده است و هنرمندان دیگر نیازی به شرکت‌های ضبط موسیقی ندارند تا کارهای خود را به آنها بسپارند. شرکت Sony هم قصد دارد در این مسیر حرکت کند.
طبق گزارش‌ها، این شرکت در حال ارسال یک درخواست علامت تجاری برای لوگوی Columbia Records است و قصد دارد از آن برای رسانه‌های تحت حمایت توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، تولید موسیقی و پادکست، مدیریت هنرمندان و خدمات توزیع موسیقی، استفاده کند.
این حرکت به Sony Music اجازه می‌دهد تا از بازار رو به رشد NFTها استفاده کرده و فرصت‌های بیشتری را برای هنرمندان خود فراهم کند تا با طرفداران ارتباط برقرار کنند و راه‌های جدیدی برای کسب درآمد از آثار خود داشته باشند. با استفاده از این برنامه علامت تجاری، Sony Music خود را به عنوان یک رهبر تحول دیجیتال در صنعت موسیقی معرفی می‌کند.
موسیقی‌دانان همیشه در مورد حق امتیاز شکایت دارند و ایجاد توکن‌های NFT راه جدیدی را برای هنرمندان ارائه می‌دهد تا از کار خود درآمد کسب کرده و با طرفداران ارتباط برقرار کنند. استفاده از NFT، روش جدیدی برای هنرمندان است که بتوانند به طور عادلانه برای کار خود دستمزد دریافت کنند. Sony Music اکنون رهبری این حرکت را بر عهده دارد.
این شرکت نشان داد که آنها متعهد به تکامل با زمانه هستند و به هنرمندان خود بهترین بستر ممکن را برای موفقیت می‌دهند. هنرمندان اکنون آزمایش NFTها را آغاز کرده‌اند. با حمایت این شرکت بزرگ، می‌توانیم شاهد دوران جدیدی از تعامل هنرمندان و طرفداران آنها باشیم.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا