رمز ارز

سرازیر شدن سرمایه به سمت شبکه کاردانو!

زمان مطالعه: دقیقه

خبر اجرای هارد فورک واسیل (Vasil) بر جنبه‌های مختلف بلاکچین کاردانو تأثیر مثبت گذاشته است.
طبق گزارش‌ها، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه کاردانو به میزان چشمگیری افزایش یافته و انتظار می‌رود که قیمت ارز دیجیتال ADA نیز در روزهای آینده شاهد رشد قابل‌توجهی باشد.
به گزارش Cardano Daily، یک حساب توییتری که به‌روزرسانی‌های پروژه کاردانو را به اشتراک می‌گذارد، از زمان اعلام تاریخ دقیق اجرای هارد فورک واسیل، TVL شبکه کاردانو رشد چشمگیری داشته و این اکوسیستم در حال جذب سرمایه‌گذاران بیشتر است.
بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم DefiLlama، برنامه مالی غیرمتمرکز ADAX Pro، مستقر در شبکه کاردانو، بیشترین نقش را در رشد TVL کاردانو داشته است. طبق گزارش‌ها، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در برنامه ADAX Pro، در هفت روز گذشته ۲،۵۲۵ درصد افزایش یافته است. این برنامه غیرمتمرکز پس از برنامه‌های Minswap، Wingriders، Sundaeswap و Muesliswap، پنجمین برنامه بزرگ دیفای در شبکه کاردانو به شمار می‌رود.
به گزارش DefiLlama، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در شبکه کاردانو، در مجموع برابر با ۸۹٫۵۷ میلیون دلار است. انتظار می‌رود که با اجرای هارد فورک واسیل در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۲، توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران بیشتری به استفاده از شبکه کاردانو روی بیاورند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا