بازی

طراح اصلی بازی Doom در حال ساخت یک شوتر اول شخص جدید است

طراح اصلی بازی Doom در حال ساخت یک شوتر اول شخص جدید است

جان رومرو، طراح بازی‌های معروفی همچون Doom، Quake و Wolfenstein 3D به تازگی فاش کرد که بازی بعدی او یک شوتر اول شخص خواهد بود که با آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود.

رمرو روز گذشته با ارسال توییتی در اکانت شخصی توییتر خود گفت:

این یک طلوع جدید برای استودیو Romero Games است. ما در حال کار با یک ناشر بزرگ برای توسعه شوتر بعدی جان رومرو هستیم: یک FPS کاملا جدید با یک IP اصیل و جدید.

تیم ما در حال گسترش است و به دنبال افراد با استعداد برای تمام موقعیت‌ها و در تمام سطوح تجربه هستیم، به‌ویژه کسانی که تجربه کار با Unreal Engine 5 دارند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتندچشمانت جز زیبایی نبینند!
۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتند

در حالی که Romero Games در شهر گالوی، کشور ایرلند مستقر شده، بخش مشاغل وب‌سایت آن بیان می‌کند که از مدل‌های کاری در محل، از راه دور و ترکیبی استفاده می‌کنند.

این استودیو که توسط رومرو، از طراحان Doom و از بنیانگذاران id Software، به همراه همسرش برندا در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد، در حال حاضر برای ۹ جای خالی در زمینه کدنویسی، طراحی و بخش هنری به دنبال استخدام افراد جدید است.

طبق وب‌سایت، تیم رومرو نقش‌های قابل توجهی در فرنچایزهایی از جمله Far Cry، Watch Dogs، Forza، Sniper Elite، The Division و Crysis داشته است.

آخرین اثر این استودیو، بازی مافیایی Empire of Sin بود که توسط Paradox Interactive در دسامبر سال ۲۰۲۰ منتشر شد. این عنوان استراتژی شخصیت‌محور که در دوران ممنوعیت الکل در شهر شیکاگو آمریکا دهه ۱۹۲۰ می‌گذرد، از سایت متاکریتیک امتیاز متوسط ۶۳ از ۱۰۰ را کسب کرد.

جان رومرو، اسفند ماه سال گذشته مرحله‌ جدیدی برای Doom 2 ساخت و منتشر کرد که فقط ۵ یورو قیمت داشت و درآمد حاصل از آن که در آخرین اخبار از مرز ۲۹ هزار دلار عبور کرده بود، برای کمک به ارگان‌های مربوطه برای کمک‌رسانی و تلاش‌های بشردوستانه در اوکراین اهدا شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان


خاکسپاری رد دد آنلاین و جنجال یوبیسافت | ویجی‌لاگ پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا