بازی

کارگردان فیلم‌های ارباب حلقه‌ها از تماس آمازون برای سریال The Rings of Power می‌گوید

کارگردان فیلم‌های ارباب حلقه‌ها از تماس آمازون برای سریال The Rings of Power می‌گوید

پیتر جکسون، کارگردان برنده اسکار فیلم‌های سری ارباب حلقه‌ها در جدیدترین مصاحبه خود گفت آمازون ابتدا از او خواسته تا در روند ساخت سریال پرهزینه The Rings of Power همکاری داشته باشد اما سپس ارتباطش با او را قطع کرده است. در مقابل آمازون به نوع دیگری ماجرا را تعریف کرده است.

جکسون در پادکست Awards Chatter از هالیوود ریپورتر توضیح می‌دهد:

آن‌ها از من سوال کردند که آیا دوست دارم در این کار همکاری داشته باشم یا خیر. و من گفتم غیرممکن است بدون دیدن فیلمنامه به این سوال پاسخ داد. بنابراین آن‌ها گفتند به محض اینکه اولین فیلمنامه‌ها آماده شد، آن‌ها را برای شما ارسال خواهیم کرد و آن‌ها هرگز ارسال نشدند. این آخرین چیزی است که شنیدم که البته هیچ شکایتی هم وجود ندارد.

مطلب پیشنهادی:بهترین ارتش دنیای فانتزی در سینما کدام است؟ | بررسی چهار نیروی نظامی خاطره‌انگیزجنگ‌جویانی که از خاطرمان پاک نمی‌شوند
بهترین ارتش دنیای فانتزی در سینما کدام است؟ | بررسی چهار نیروی نظامی خاطره‌انگیز

با این حال، جکسون اعلام کرد که هیچ احساس دلخوری نسبت به سریال آمازون ندارد و به عنوان یک طرفدار مشتاق تماشای آن است.

پیتر جکسون

استودیو آمازون با بیانیه زیر به اظهارات جکسون پاسخ داده است:

در برنامه‌های خودمان برای حقوق سریال، ما موظف بودیم که سریال را متمایز و جدا از فیلم‌ها نگه داریم. ما برای فیلم‌های پیتر جکسون و ارباب حلقه‌ها احترام زیادی قائل هستیم و از اینکه او مشتاقانه منتظر تماشا The Rings of Power است، هیجان‌زده هستیم.

The Lord of the Rings: The Rings of Power داستان ساخت حلقه‌های قدرت اصلی در دوران دوم سرزمین میانه را شرح می‌دهد که در آن شاهد به قدرت رسیدن سائورون در هزاران سال قبل از وقایع سه‌گانه جکسون هستیم. پخش آن از تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) آغاز خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟یک حماسه‌ی ماتم‌زده با چاشنی ادای دین به تالکین و پیتر جکسون
حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟


lastech سینما: نقد انیمیشن جدید مینیون ها

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا