رمز ارز

اینجکتیو یک شبکه لایه ۳ جدید راه‌اندازی کرد! سیگنالی صعودی برای قیمت INJ؟

اینجکتیو یک شبکه لایه ۳ جدید راه‌اندازی کرد! سیگنالی صعودی برای قیمت INJ؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اینجکتیو (Injective) از راه‌اندازی شبکه لایه ۳ خود به نام inEVM خبر داد. این شبکه با استفاده از ابزار اوربیت (Orbit) آربیتروم توسعه یافته است.

هدف اصلی از راه‌اندازی این شبکه، بهبود ارتباط شبکه‌های بلاکچینی پیشرو، از جمله اتریوم، کازماس و سولانا است. inEVM با دستیابی به این هدف، مرزهای قابلیت همکاری و عملکرد بلاکچین را گسترش می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های کلیدی inEVM، سازگاری آن با ماشین مجازی اتریوم (EVM) است. این امر به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا زنجیره‌های سفارشی را با استفاده از فناوری آربیتروم ایجاد کنند. این قابلیت تضمین می‌کند که زنجیره‌های جدید با اکوسیستم‌های متنوع سازگار باشند.

Ramzarzخرید INJ فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک INJ را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید INJ

این توسعه برای اینجکتیو که عمدتا از فناوری کازماس (Cosmos) استفاده می‌کند، بسیار مهم است. اریک چن (Eric Chen)، هم‌بنیانگذار اینجکتیو، با اشاره به اهمیت این پیشرفت گفت:

یکپارچه‌سازی با آربیتروم فراتر از ساخت شبکه‌های بلاکچین یا زیرساخت است. این یکپارچه‌سازی، اصل اساسی قابلیت همکاری را تقویت می‌کند و شکاف بین شبکه‌های پیشرو را از بین می‌برد. در نتیجه، یک اکوسیستم شکل می‌گیرد که دارایی‌های بین زنجیره‌ای و نقدینگی به‌طور واقعی در سراسر اکوسیستم‌ها قابل ترکیب هستند.

علاوه بر مزایای فنی، inEVM نقش مهمی در اقتصاد توکنی اکوسیستم اینجکتیو ایفا می‌کند. این شبکه از یک مکانیسم سوزاندن بهره می‌برد که طی آن، بخشی از کارمزدهای پروتکل جمع‌آوری و به‌صورت سیستماتیک از بین برده می‌شوند.

بنابراین، شبکه لایه ۳ اینجکتیو با افزایش کارایی پردازش تراکنش، به ایجاد یک اکوسیستم اقتصادی پایدار هم کمک می‌کند. این موضوع می‌تواند به رشد قیمت توکن بومی اینجکتیو، یعنی INJ هم کمک کند.

قابل ذکر است که ابزار اوربیت آربیتروم، هسته اصلی این یکپارچه‌سازی است. این ابزار که توسط تیم Offchain Labs توسعه یافته، مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و ویژگی‌ها را برای ایجاد راه‌حل‌های لایه ۲ مقیاس‌پذیر، امن و کارآمد ارائه می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا