بازی

شی هالک به بازی Marvel’s Avengers اضافه خواهد شد

شی هالک به بازی Marvel’s Avengers اضافه خواهد شد

یک لایو استریم رسمی از ایکس باکس به صورت تصادفی اضافه شدن شخصیت هالک مونث به بازی انتقام جویان (Marvel’s Avengers) را لو داده است. 

طی این لایو استریم در کانال توییچ ایکس باکس، Techniq و برایان واگنر (Brian Waggoner)، طراح ارشد بازی، در حال تجربه انتقام جویان بودند. هدف این استریم رونمایی از شخصیت جین فاستر (Jane Foster) بود ولی Techniq ناگهان اشاره کرد که با صداپیشه شخصیت شی هالک در بازی آشنایی دارد.

یک واقعیت جالب در مورد She-Hulk می‌خواهید؟ نمی‌دانم که می‌توانم این را بگم یا نه. چهره‌ برایان عجیب شده، شاید نباید این را بگم. مربی بازیگری من در واقع صداپیشه شی هالک است. من نام او را نمی‌گم چون نمی‌دانم که آیا این اطلاعات هنوز در دسترس عموم قرار دارد یا نه.

مطلب پیشنهادی:بهترین بازی‌های داستانی با قدرت‌های فراطبیعی!قدرت زیاد، مسئولیت‌های بزرگی به همراه دارد
بهترین بازی‌های داستانی با قدرت‌های فراطبیعی!

واگنر سپس برای اینکه جلو اشتباه Techniq را بگیرد، اعلام کرد که هنوز شی هالک یا هیچ قهرمان دیگری را برای بازی معرفی نکرده‌اند. 

ما روی قهرمان بعدی خود کار می‌کنیم، هنوز نگفته‌ایم که چه کسی خواهد بود. زمانی آن فراخواهد رسید، ما در حال حاضر روی جشن گرفتن کاری که تیم روی جین انجام داد متمرکز شده‌ایم. وقتی زمان صحبت در مورد قهرمان بعدی برسد، در مورد او صحبت خواهیم کرد.

شی هالک در بازی انتقام جویان

بد نیست در انتها به سریال She Hulk: Attorney at Law نیز اشاره کنیم که روی شخصیت جنیفر والترز با بازی تاتیانا ماسلینی (Tatiana Maslany) تمرکز دارد. دیگر اعضای تیم بازیگری سریال شامل مارک رافولو (Mark Ruffalo)، جمیلا جمیل (Jameela Jamill) و تیم راث (Tim Roth) می‌شود.

 پخش سریال She Hulk: Attorney at Law از تاریخ ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد) طی ۹ قسمت شروع خواهد شد.


Top10: تاثیرگذارترین بازی‌های ویدئویی!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا