رمز ارز

شیبا، رکورددار بیشترین آمار جستجو در گوگل در اروپا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نتایج یک مطالعه جدید نشان داده است که ارزهای دیجیتال شیبا و کاردانو از جمله مهم‌ترین ارزهای دیجیتال سرچ شده در گوگل در سراسر اروپا هستند که از رقبای با ارزش بازار بیشتر خود پیشی گرفته‌اند. این در حالی است که این دو رمزارز جزو پنج ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار نیستند.
نتایج مطالعه‌ای که توسط AskGamblers انجام شده، نشان می‌دهد که بیت کوین بیشترین جستجو در گوگل را در اروپا دارد و 21 کشور، بیشتر از هر ارز دیجیتال دیگری به دنبال بیت کوین هستند. آلمان، لهستان و بلژیک از جمله این کشورها هستند.
ارز دیجیتال شیبا نیز در جایگاه دوم قرار گرفته است و هفت کشور بیش از هر دارایی دیجیتال دیگری به دنبال آن هستند. از کشورهای پیشتاز در این مورد هم می‌توان بریتانیا، روسیه، فرانسه و ایتالیا را نام برد. در سال گذشته، شیبا سومین ارز دیجیتال جستجوشده در گوگل بود که پس از بیت کوین و اتریوم در این رتبه قرار داشت.
اتریوم اکنون در جایگاه سوم قرار گرفته و چهار کشور آن را به عنوان سومین ارز دیجیتال پر جستجو معرفی کردند. کاردانو در جایگاه چهارم قرار گرفت و هلند، بلغارستان و آندورا آن را بر رقبا ترجیح دادند. این مطالعه همچنین نشان داد که دوج کوین، پنجمین ارز دیجیتال با بیشترین جستجو در اروپا به ویژه در یونان و آلبانی بود.
این مطالعه با استفاده از داده‌های Google Trends انجام شده که در آن، اعداد نشان داده نمی‌شوند، اما شاخصی ارائه می‌شود که علاقه به موضوعات خاص را نشان داده و به کاربران امکان می‌دهد محبوبیت رمزارزهای انتخابی خود را نسبت به موضوعات و دارایی‌های دیگر ارزیابی کنند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوگلوب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا