رمز ارز

توکن NFT‌، جایزه برندگان در مراسم توپ طلای فوتبال!

زمان مطالعه: دقیقه

برگزارکنندگان توپ طلا (Ballon d’Or)، معتبرترین جایزه در دنیای فوتبالیست‌های حرفه‌ای، اعلام کردند که در شصت و ششمین دوره از مراسم خود، برای اولین بار برنده‌ها در کنار جوایزشان، توکن غیرقابل تعویض (NFT‌) نیز دریافت خواهند کرد.
رسانه فرانسوی Le Figaro در هشتم سپتامبر از این تصمیم گروه فرانسوی Equipe Media، برگزارکننده این جایزه خبر داد. این در حالی است که عموم مردم نیز فرصت خرید سایر مجموعه‌های NFT مرتبط با این جایزه را خواهند داشت.
علاوه بر بهترین بازیکنان زن و مرد، این مجموعه‌ها به برنده‌های بخش‌های بهترین امید، بهترین دروازه‌بان و بهترین مهاجم نیز اهدا خواهند شد.
مونتان امیلی (Montané Émilie)، مدیر استراتژی Equipe، با اشاره به تثبیت بیشتر قیمت‌ها در حوزه ارزهای دیجیتال، گفت که حالا بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری در NFT است. این پروژه با پلتفرم بلاکچینس Tezos و Door-Sport که یک آژانس خلاق علاقه‌مند به ورزش و Web3 است، همکاری می‌کند.
این شرکت همچنین اعلام کرده که سه NFT به حراج گذاشته خواهند شد و اجازه حضور اختصاصی در مراسم اهدای جوایز را به خریداران خواهند داد.
برخی دیگر از نهادهای فوتبالی نیز از جمله لیگ برتر انگلیس، شروع به سرمایه‌گذاری در NFTها کرده‌اند، چنین سرمایه‌گذاری‌هایی به‌عنوان فرصتی برای ارتباط با طرفداران و همچنین درآمدزایی در نظر گرفته می‌شوند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع فاین بولد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا