بازی

شورانر سریال ویچر خروج هنری کویل را اتفاقی مثبت می‌داند

شورانر سریال ویچر خروج هنری کویل را اتفاقی مثبت می‌داند

خبر خروج هنری کویل (Henry Cavill) پس از پایان فصل سوم سریال ویچر نتفلیکس (The Witcher)، طرفداران را حسابی شوکه کرد.

بنابر این طبق اعلام رسمی نتفلیکس، بازیگر مجموعه Hunger Games یعنی لیام همزورث (Liam Hemsworth) از فصل چهارم این سریال جایگزین کویل به عنوان نقش گرالت آو ریویا (Geralt of Rivia) می‌شود.

مطلب پیشنهادی:با ۲۵ انیمه سریالی شاهکار تاریخ آشنا شوید!داستان‌هایی فراموش‌نشدنی برای تمام دوران
با ۲۵ انیمه سریالی شاهکار تاریخ آشنا شوید!

در این بین، رسانه Gamesradar با شورانر این سریال یعنی لورن اشمیت هیسریک (Lauren Shmidt Hissrich) درباره سریال پیش درآمد ویچر یعنی Blood Origin مصاحبه‌ای داشته (که روز گذشته اولین تریلر رسمی آن منتشر شد) و پس از از ابراز هیجان خود برای این ماجرای کاملاً جدید، به سوال این رسانه درباره تعویض بازیگر نقش اصلی سریال The Witcher پاسخ داد.

از نظر این شو رانر، فصل چهارم سریال ویچر برای کل تیم تولید مثل شروع یک داستان جدید است و خروج Cavill و جایگزینی با همزورث باعث ورود انرژی جدیدی به کار می‌شود و طرفداران عاشق این تغییر خواهند شد. جوئی بیتی (Joey Batey) بازیگر Jaskier در دو سریال ویچر و Blood Origin هم نظر خود را درباره همکاری با Hemsworth ابراز کرد.

بیتی از دوستی خود با کویل در واقعیت و علاقه‌اش از همکاری با این هنرپیشه دوست داشتنی گفت و ابراز دلتنگی برای او در این پروژه کرد. اما از نظر او، پس از کمی گفتگو با لیام همزورث، از همکاری با او نیز هیجان زده است چرا که ظاهراً این بازیگر شدیداً خود را غرق در داستان و ماجراهای جهان ویچر کرده تا به بهترین شکل ممکن کار خود را ارائه دهد.

درحالی که سریال The Witcher: Blood Origin در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ (۴ دی ماه ۱۴۰۱) از نتفلیکس پخش می‌شود، فصل سوم سریال ویچر در تابستان سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت بیست و یکم سریال خاتون – لطیفه دراماتیکآخرین میخ به تابوت سریال تینا پاکروان
نگاهی به قسمت بیست و یکم سریال خاتون – لطیفه دراماتیک


گاد آف وار رگناروک لیاقت نمره کامل رو داره؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا