رمز ارز

بهترین رمزارز موجود برای استیکینگ کدام است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روزهای گذشته و به دنبال سقوط بلاکچین سولانا در نتیجه ورشکستگی صرافی FTX، کاردانو بار دیگر توجه کاربران را به خود جلب کرده و به رقیب اصلی اتریوم از نظر ارزش بازار تبدیل شده است.
بدون شک یکی از مهم‌ترین مزایای شبکه مبتنی بر قراردادهای هوشمند کاردانو، ویژگی استیکینگ آن است. علاوه بر این ویژگی قابل‌توجه، کاردانو همچنین گزینه‌های دیگری را هم ارائه می‌دهد که آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استیکینگ در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند.
برای مثال، یک نکته مثبت بزرگ برای کاردانو این است که در طول استیکینگ، ارزهای دیجیتال شما را قفل نمی‌کند. این در حالی است که بلاکچین‌های دیگری که با اثبات سهام کار می‌کنند، هنگام استیکینگ به تعدادی رمزارز برای قفل کردن نیاز دارند. اگر وجوه شما قفل شده باشند و در همان حال، یک اتفاق غیرقابل پیش‌بینی رخ دهد (برای مثال، تنش بین کشورها، یک بیماری همه‌گیر و اعلام نرخ بهره بالا از سوی بانک‌های مرکزی)، رمزارزهای شما ممکن است دچار افت شوند. با این حال، اگر وجوه شما قفل نشده باشند و شما بتوانید این مبالغ را برداشت و معامله کنید، می‌توانید از ضرر و زیان جلوگیری کرده و با یک استراتژی خوب، حتی به سود هم برسید.
علاوه بر این، لازم به ذکر است که به هنگام استیکینگ در شبکه کاردانو، حضانت رمزارزهای شما، همیشه با شما باقی می‌ماند و یک استخر استیکینگ نمی‌تواند دارایی‌های شما را کنترل کند. بنابراین، انتخاب اینکه با ADAهای خود چه کاری انجام دهید، حفظ یا بازخرید آن‌ها، همیشه با شماست.
به نظر می‌رسد که این ویژگی‌های مثبت دست به دست هم داده و کاردانو را به یکی از بهترین رمزارزهای موجود برای استیکینگ تبدیل کرده است.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۲۰۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا