بازی

توییچ باری دیگر فیلتر شد

توییچ باری دیگر فیلتر شد

با آغاز تابستان ۱۴۰۱، به نظر می‌رسد که پلتفرم استریم توییچ باری دیگر در ایران فیلتر شده باشد.

این پلتفرم سال‌هاست که در ایران هر از گاهی دچار اختلال یا فیلترینگ می‌شود و معمولا این اختلال/فیلترینگ بعد از چند روز برطرف می‌شود. آخرین نمونه این مورد را در اسفند ۱۴۰۰ دیدیم که توییچ به‌مدت ۲۴ ساعت در ایران فیلتر، و سپس باز شد. این اتفاقیست که بعضا برای برخی دیگر از سرویس‌های پرطرفدار در ایران هم پیش می‌آید، از جمله استیم و دیسکورد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید میکروفن حرفه‌ای برای تولید محتوا و استریمبازار تولید محتوا، داغ‌تر از همیشه
راهنمای خرید میکروفن حرفه‌ای برای تولید محتوا و استریم

اکنون باری دیگر با این مسئله مواجه شده‌ایم، اما این بار فیلترینگ Twitch بیش از حد معمول طول کشیده است. از ۶ روز پیش اولین گزارشات از دسترس خارج شدن توییچ توسط کاربران منتشر شد و اکنون که این خبر را می‌خوانید، دسترسی به توییچ برای کاربران ایرانی بدون استفاده از ابزارهای رفع تحریم غیرممکن شده است.

توییچ

تاکنون هیچ نهاد رسمی به فیلتر شدن توییچ واکنش نشان نداده و آن را تایید نکرده است. از آنجایی که به‌زودی قرار است شاهد بازگشت طرح صیانت اینترنت به مجلس باشیم، برخی معتقدند که فیلترینگ توییچ بی‌دلیل نبوده و مستقیما با آن طرح مرتبط است.

در صورتی که تغییری در وضعیت توییچ در ایران ایجاد شود، lastech آن را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. تا آن موقع، حتما نظر خود را در بخش نظرات برای ما و سایر کاربران بنویسید. آیا این پلتفرم برای شما بدون مشکل باز می‌شود؟ اگر اینطور است، از کدام آی‌اس‌پی استفاده می‌کنید؟

مطلب پیشنهادی:نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اندمنتظر تغییر اوضاع باشیم؟
نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اند


محبوب‌ترین بازی‌های گیمرها توی بازار

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا