بازی

شهره آغداشلو در بازی Assassin’s Creed Mirage صداپیشگی خواهد کرد

شهره آغداشلو در بازی Assassin’s Creed Mirage صداپیشگی خواهد کرد

شب گذشته همزمان با رونمایی رسمی از بازی Assassin’s Creed Mirage اعلام شد که شهره آغداشلو، بازیگر ایرانی برنده جایزه امی، در این عنوان صداپیشگی خواهد کرد.

این بازیگر نامزد جایزه اسکار که در سریال‌های معروفی همچون 24 و The Expanse نیز بازی کرده، بیشتر به خاطر صدای منحصر به فردش شناخته می‌شود و در این بازی نقش «روشن»، مرشد بسیم ابن اسحاق را بر عهده خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود

آغداشلو در پیامی ضبط شده برای شوکیس یوبیسافت گفت از اینکه صداپیشه روشن خواهد بود، بسیار هیجان‌زده است. این بازیگر همچنین اضافه کرد که شیفته‌ی شخصیت قوی و پیشینه روشن شده است.

او یک جنگجوی واقعی است که برای عدالت می‌جنگد و به هر قیمتی از یاران Hidden Ones محافظت می‌کند. وفادار و صادق است، اما گذشته‌ی خود را پشت پوششی از رمز و راز نگه می‌دارد. البته، این واقعیت که او یک زن بالغ پارسی است، باعث شد بیش از پیش با داستان و پیشینه خودم، هم‌صدا شود.

اساسین کرید میراژ

Assassin’s Creed Mirage که قرار است در سال ۲۰۲۳ توسط Ubisoft Bordeaux، استودیو توسعه‌دهنده Wrath of the Druids برای نسخه والهالا منتشر شود، به عنوان «ادای احترام ویژه به اولین اساسینز کرید» توصیف شده است.

این بازی بر خلاف چند عنوان اخیر همچون اورینجیز، اودیسه و والهالا که در سبک نقش‌آفرینی ساخته شده بود، به ژانر اکشن-ماجراجویی نسخه‌های ابتدایی سری بازخواهد گشت. عناصر نقش‌آفرینی همچون انتخاب دیالوگ و جنسیت و سیستم لول‌بندی حذف شده است.

همانطور که انتظار می‌رفت، داستان بازی بین سال‌های ۸۶۰ و ۸۷۰ به وقوع می‌پیوندد و در شهر بغداد و دوران هرج‌ومرجِ سامرا (خلافت عباسیان) روایت می‌شود. بازیکنان کنترل بسیم ابن اسحاق، دزد خیابانی با گذشته‌ای مرموز را بر عهده خواهند گرفت که در جستجوی پاسخ به Hidden Ones در کوه الموت می‌پیوندد.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید


بازی هایی که بخاطر پول به قتل رسیدن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا