بازی

شایعه: آمازون قصد خرید EA را دارد

شایعه: آمازون قصد خرید EA را دارد

طبق گزارش رسانه USA Today، منابع GLHF معقتد هستند که کمپانی آمازون (Amazon) تا اواخر روز جمعه درخواست رسمی برای خرید شرکت الکترونیک آرتز، سازنده و ناشر عناوینی همچون FIFA، Apex Legends، Need for Speed، بتلفیلد و… را به طور رسمی ارائه می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیستاگر تیم برتون بازی فانتزی می‌ساخت
بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیست

اخیرا نیز ادعا شده بود که شرکت EA به طور فعال به دنبال ادغام یا پیشنهاد خرید مناسب می‌گشته. در ماه مه گذشته، گزارشی مدعی شده بود که کمپانی الکترونیک آرتز مذاکراتی برای فروش احتمالی با شرکت‌هایی مثل دیزنی، اپل، Comcast و آمازون داشته است.

برخی معتقد هستند که EA تنها در حالتی به انجام این معامله راضی می‌شود که مدیرعامل فعلی (اندرو ویلسون) پس از ادغام نیز به عنوان مدیر اجرایی ارشد کمپانی باقی بماند.

آمازون

فعالیت‌هایی از قبیل خرید، ادغام و تصاحب در صنعت بازی طی سال ۲۰۲۱ با عبور از مرز ۸۵ میلیارد دلار، رکورد جدیدی را به ثبت رساندند و انتظار می‌رود که این رقم در سال جاری حتی فراتر نیز برود. به گزارش موسسه بانکداری Drake Star Partners، نیمه اول امسال ۱۰۷ میلیارد دلار از مجموع ۶۵۱ قرارداد اعلام شده (یا بسته) را به ارمغان آورده است.

این رقم شامل مبلغ پیشنهادی مایکروسافت برای خرید اکتیویژن بلیزارد، یعنی رقم ۶۸.۷ میلیارد دلار و همچنین معامله ۱۲.۷ میلیارد دلاری تیک تو و Zynga و در نهایت خرید ۳.۶ میلیاردی بانجی توسط سونی می‌شود.

مطلب پیشنهادی:حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟یک حماسه‌ی ماتم‌زده با چاشنی ادای دین به تالکین و پیتر جکسون
حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟


مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا