رمز ارز

شبکه هلیوم به بلاکچین سولانا مهاجرت می‌کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هلیوم (Helium)، یک پلتفرم بلاکچینی که از مشوق‌های رمزارزی برای ارائه خدمات به شبکه‌های بی‌سیم غیرمتمرکز استفاده می‌کند، در صورت تایید پیشنهاد جدید، به زودی شاهد تحول بزرگی خواهد بود و ممکن است به شبکه سولانا مهاجرت کند.
توسعه‌دهندگان هلیوم در طرح جدید خود پیشنهاد داده‌اند که می‌خواهند شبکه خود و تمام توکن‌های آن – یعنی HNT، IoT، MOBILE و DC – را به سولانا، یک پلتفرم بلاکچینی پیشرو برای برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و امور مالی غیرمتمرکز، انتقال دهند. آنها معتقدند که این اقدام می‌تواند باعث افزایش سرعت، پایداری و ظرفیت هلیوم برای خدمات‌رسانی به مشتریان شود. به گفته توسعه‌دهندگان، با مهاجرت به سولانا، جامعه هلیوم همچنین می‌تواند به یک اکوسیستم پررونق متشکل از صدها توسعه‌دهنده دسترسی پیدا کند.
هلیوم یک شبکه بی‌سیم غیرمتمرکز است که به مشتریان در ازای اجازه دادن به دیگران برای استفاده از سرویس اینترنت خانگی آنها، در قالب ارز دیجیتال پاداش می‌دهد. این پلتفرم که در ابتدا با یک شبکه ساخته‌شده برای گجت‌های اینترنت اشیا (IoT) مانند ردیاب‌ها و حسگرها شروع به کار کرده بود، اکنون بیش از ۹۳۵ هزار اوپراتور گره فعال دارد.
در این پیشنهاد، همچنین بیان شده که با انتقال به سولانا، پاداش HNT برای ماینرهای هلیوم، حدود ۶٫۸۵ درصد نسبت به طرح فعلی افزایش خواهد یافت. به گفته بنیاد هلیوم، نظرسنجی در مورد این طرح از ۱۲ تا ۱۸ سپتامبر انجام خواهد شد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتونومیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا