بازی

شایعه: پیش‌نمایش‌های Final Fantasy 16 به‌زودی منتشر خواهند شد

شایعه: پیش‌نمایش‌های Final Fantasy 16 به‌زودی منتشر خواهند شد

علی‌رغم اینکه سال ۲۰۲۳ مملو از عناوین بزرگ است، اگر Final Fantasy 16 را یکی از بزرگ‌ترین و موردانتظارترین آن‌ها بدانیم، اغراق نکرده‌ایم و اکنون به نظر می‌رسد که جزئیات جدیدی در مورد این عنوان نقش‌آفرینی در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

با شایعه‌ای که در Reddit پیچیده و طبق گفته دو منتقد ایتالیایی، پیش‌نمایش‌های بازی Final Fantasy 16 به زودی منتشر خواهند شد و منع موقت (Embargo) اطلاعات مربوط به این عنوان در پایان ماه فوریه (۲ روز دیگر) برداشته خواهد شد.

جالب اینجاست نشانه‌های دیگری نیز وجود دارند که نشان می‌دهد اسکوئر انیکس یک رویداد پیش‌نمایش برای بازی در توکیو برگزار کرده است. یوتیوبر SkillUp اخیراً در توییتر خود اعلام کرد که یک سفر کاری به توکیو داشته که تا پایان ماه نمی‌تواند در مورد آن صحبت کند.

Final Fantasy

در همین حال، یک توییت حذف شده توسط اندی رابینسون از VGC نیز مدعی شده بود که پیش‌نمایش‌های فاینال فانتزی ۱۶ به زودی منتشر می‌شوند.

Final Fantasy 16 قرار است در ۲۲ ژوئن (۱ تیر ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵ منتشر شود. اسکوئر انیکس قبلاً گفته بود که قصد دارد یک دمو برای بازی کمی قبل از زمان عرضه آن منتشر کند.


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ 

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا