بازی

شایعه: زمان عرضه بازی Death Stranding 2 لو رفت

شایعه: زمان عرضه بازی Death Stranding 2 لو رفت

طبق اطلاعات فاش شده‌ی اخیر، Death Stranding 2 قرار است در مقطعی از سال میلادی ۲۰۲۴ عرضه شود. عنوان اصلی دث استرندینگ ثابت کرد که یک بازی تفرقه‌انگیز است و برخی آن را به عنوان یکی از بهترین آثار کوجیما تا به امروز تحسین می‌کنند و برخی دیگر از گیم‌پلی و سرعت آن انتقاد می‌کنند. قطعاً جالب خواهد بود که ببینیم مردم چه واکنشی نسبت به قسمت دوم خواهند داشت.

در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد Death Stranding 2 داریم. تریلر معرفی که در گیم اواردز ۲۰۲۲ نمایش داده شد، حضور برخی از بازیگران را تایید کرد و به تحولات داستانی احتمالی اشاره کرد، اما کلیت بازی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

متأسفانه به نظر می‌رسد قسمت دوم تا سال ۲۰۲۴ منتشر نخواهد شد و برای کسانی که امیدوار بود بتواند این بازی را در سال آینده تجربه کند، خبر بدی است. آنطور که در پروفایل ArtStation کاراکتر آرتیست، فرانک آلیبرتی، مشاهده شد (که از آن زمان به‌روز شده و تغییر کرده)، Death Stranding 2 برای انتشار در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. البته این تاریخ نهایی نیست، اما احتمالا Kojima Productions انتظار دارد در این زمان توسعه بازی را به پایان برساند.

Death Stranding

اگر قسمت دوم طبق شایعات در سال ۲۰۲۴ منتشر شود، پنج سال از زمانی که Death Stranding اصلی در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، فاصله پیدا خواهد کرد. پنج سال زمان زیادی بین بازی‌ها است، اما Kojima Productions این شکاف را با عرضه دوباره بازی در پلتفرم‌های مختلف پُر کرده است.

ابتدا پورت PC در سال ۲۰۲۰ و سپس Death Stranding: Director’s Cut برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن ۵ منتشر شدند که محتوای جدیدی را به همراه داشت. کاملاً محتمل است که قسمت دوم در نهایت راه خود را به رایانه شخصی نیز باز کند، اما در زمان عرضه، انتظار می‌رود که این بازی به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر شود.

مایکروسافت ادعا کرده بود که Death Stranding به دلیل قرارداد بین Kojima Productions و PlayStation به هیچ وجه برای ایکس باکس منتشر نمی‌شود، بنابراین هر کسی که به تجربه آن دارد یا باید پی‌سی به‌روزی داشته باشد که بتواند آن را اجرا کند یا اینکه روی کنسول PS5 سرمایه‌گذاری کند.

مطلب پیشنهادی:مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌ایدFIFA و PES را موقتا فراموش کنید!
مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌اید


با پول استیم دک چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا