بازی

شایعه: رویداد جدید ایکس باکس احتمالا در فصل اول ۲۰۲۳ برگزار می‌شود

شایعه: رویداد جدید ایکس باکس احتمالا در فصل اول ۲۰۲۳ برگزار می‌شود

مایکروسافت در سال ۲۰۲۲ کاملا ناامیدکنندانه ظاهر شد و علاوه بر عدم عرضه بازی بزرگ، در رویداد گیم اواردز اخیر نیز حضور نداشت. با این حال، اکنون گفته می‌شود که این شرکت قصد دارد در ماه‌های آینده رویداد جدیدی برای ایکس باکس برگزار کند.

عملکرد مایکروسافت در سال ۲۰۲۲ به اندازه ضعیف بود که بسیاری از طرفداران ناامید از آن انتقاد کردند و همین امر باعث شد تا اخیرا و پس از عدم حضور این شرکت در مراسم The Game Awards سخنگوی ایکس‌ باکس اعلام کند که برای سال آینده برنامه‌های زیادی برای نشان دادن داریم. علاوه بر این، بازی‌های بزرگ و موردانتظار این شرکت مانند Starfield و Redfall تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده‌اند.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

طبق مقاله‌ای که توسط «جز کوردن» خبرنگار Windows Central منتشر شده، شایعات «غیرقابل تاییدی» وجود دارد مبنی بر اینکه مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری رویدادی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ است که ظاهرا ماهیتی شبیه به رویدادهای قبلی آن خواهد داشت و می‌تواند اخبار و اعلامیه‌های جدیدی در مورد عناوین آینده آن به طرفداران ارائه کند.

با توجه به اینکه بازی‌هایی از جمله Forza Motorsport، Redfall و Starfield قرار است در نیمه اول سال ۲۰۲۳ منتشر شوند، منطقی به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد داشته باشد در ابتدای سال میلادی آینده از طریق این رویداد برای آن‌ها بازاریابی کند. علاوه بر این، برخی عناوین دیگر ایکس باکس از جمله Perfect Dark، Fable و Avowed نیز مدتی است که خبر جدیدی دریافت نکرده‌اند و طرفداران انتظار دارند که در آینده بتوانند اطلاعیه‌های جدیدی درباره آن‌ها داشته باشند.

مطلب پیشنهادی:مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اسکدوم کنسول را بخریم؟
مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس


بهترین بازی های سال 2022 از نگاه lastech

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا