بازی

شایعه: بازی Iron Man توسط EA در دست ساخت است

شایعه: بازی Iron Man توسط EA در دست ساخت است

شایعه جدیدی پخش شده که الکترونیک آرتز روی یک بازی ویدیویی تک‌نفره جدید مرتبط با شخصیت Iron Man مارول کار می‌کند.

هفته گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه EA در حال توسعه یک بازی جدید بر اساس Black Panther است. در حالی که در آن زمان گفته می‌شد این تنها پروژه‌ و همکاری بین EA و مارول نخواهد بود، اکنون به نظر می‌رسد که عنوان دوم ممکن است مرد آهنی باشد.

مطلب پیشنهادی:ثور اساطیری با ثور مارول چه تفاوت‌هایی دارد؟سفری از دل افسانه‌ها تا صفحات کمیک
ثور اساطیری با ثور مارول چه تفاوت‌هایی دارد؟

به گفته تام هندرسون، یکی از خبرنگاران و افشاگران معروف صنعت بازی، عنوان دوم مارول که در شرکت EA در دست ساخت قرار دارد، ممکن است مربوط به Iron Man باشد. هندرسون هیچ چیز قطعی در مورد این موضوع نگفته، اما در اکانت توییتر خود فاش کرد که «چندین شایعه» در مورد این پروژه شنیده است.

همچنین جف گراب، از دیگر خبرنگاران صنعت، تصریح کرد که این دومین بازی مارولی EA در سبک تک‌نفره (Single-Player) است و گفته می‌شود پروژه پلنگ سیاه نیز همینطور خواهد بود.

در نمای کلی، منطقی است که یک بازی ویدیویی جدید از Iron Man ساخته بشود. محبوبیت این شخصیت در طول دهه گذشته در درجه اول به لطف بازی رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی در دنیای سینمایی مارول، افزایش چشمگیری داشته است. به این ترتیب، دیدن این شخصیت در دنیای بازی‌های ویدیویی، مخصوصا اکنون که بازی اختصاصی خود را دریافت می‌کند، بسیار منطقی است.

شایان ذکر است که هندرسون می‌گوید مطمئن نیست این شایعه درست باشد یا خیر، بنابراین فعلا هر آنچه در اینجا بیان شده را در حد شایعه نه چندان قطعی در نظر بگیرید. حتی اگر به نظر برسد که مارول و EA قصد همکاری با یکدیگر در ساخت Iron Man را نیز داشته باشند، تا زمانی که به طور رسمی اعلام نشده باشد، مطمئن نیستیم که این اتفاق می‌افتد یا خیر.

مطلب پیشنهادی:۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتیویژگی‌های خاص فیلم‌های اسپایدرمنِ اندرو گارفیلد
۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتی


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا