بازی

Elden Ring اولین جایزه بازی سال خود را دریافت کرد

Elden Ring اولین جایزه بازی سال خود را دریافت کرد

الدن رینگ (Elden Ring) یکی از بهترین عناوین چند سال اخیر است که توانسته اولین جایزه بازی سال خود را در رویداد Japan Game Awards دریافت کند. 

این خبر توسط خود استودیو فرام سافتور (FromSoftware) در توییتر اعلام شده و برای آن از طرفداران تشکر کرد. فصل جوایز هنوز آغاز نشده و رویداد Japan Game Awards هم بازه زمان متفاوتی را لحاظ می‌کند. این رویداد به جای ماه‌های ژانویه تا دسامبر، بازی‌های منتشر شده از ماه آپریل تا مارچ را در هر فصل مد نظر قرار می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayerبرای نابودی شیاطین آماده‌اید؟
۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayer

از این رو الدن رینگ توانست جایزه بهترین بازی سال ۲۰۲۲ را از ژاپن گیم اواردز دریافت کند. Elden Ring موفقیت‌های زیادی برای فرام سافتور به همراه داشته است و یکی از شانس‌های اصلی دریافت جایزه بازی سال در مراسم گیم اواردز نیز محسوب می‌شود. الدن رینگ تنها یک رقیب جدی در فصل جوایز امسال دارد که God of War: Ragnarok است. 

الدن رینگ

رویداد Japan Game Awards از سال ۱۹۹۶ کار خودش را شروع کرده و در سال‌های گذشته عناوینی مثل گوست آو سوشیما، Animal Crossing: New Horizons و Super Smash Bros Ultimate موفق به دریافت جایزه اصلی آن شده‌اند. در این رویداد بیشتر به بازی‌های ژاپنی توجه می‌شود، اما بازی‌های غربی نیز در آن حضور پیدا می‌کنند.

Elden Ring توانسته در ماه‌های گذشته ۱۶.۶ میلیون نسخه فروش داشته باشد. ویدیوهای بازی جدید فرام‌سافتور در طول ۶۰ روز اولیه عرضه، در یوتیوب ۳.۴ میلیارد بازدید به دست آوردند. این بازی هم‌اکنون روی کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید


اساسینز کرید میراژ چقدر ایرانیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا