رمز ارز

تیم ورلدکوین به دنبال فروش ۳۶ میلیون WLD در ۶ ماه! سیگنالی نزولی برای قیمت؟

تیم ورلدکوین به دنبال فروش ۳۶ میلیون WLD در ۶ ماه! سیگنالی نزولی برای قیمت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروژه ورلد‌کوین (Worldcoin) قصد دارد طی شش ماه آینده، عرضه توکن WLD را از طریق فروش خصوصی به موسسات خارج از ایالات متحده، تا ۱۹ درصد افزایش دهد.

در وبسایت رسمی این پروژه آمده است که ورلد ‌استس (World Assets) که یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد ورلد‌کوین و مسئول صدور توکن‌ها است، هر هفته تا ۱.۵ میلیون توکن WLD به ارزش حدود ۸.۲ میلیون دلار را به فروش خواهد رساند.

این میزان فروش هفتگی طی شش ماه باعث اضافه شدن ۳۶ میلیون توکن WLD جدید به ارزش حدود ۱۹۷ میلیون دلار به بازار خواهد شد. با توجه به اینکه موجودی کنونی این توکن ۱۹۳ میلیون واحد است، فروش ۳۶ میلیون توکن به معنی رشد ۱۸.۶ درصدی آن خواهد بود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با توجه به قیمت‌ فعلی، توکن WLD ارزش بازار ۱ میلیارد دلاری دارد. با این حال، این رقم در مقایسه با ارزش بازار رقیق شده (FDV) آن، یعنی ۵۴.۵ میلیارد دلار، در صورتی که همه توکن‌ها در گردش باشد، بسیار پایین‌تر است.

با توجه به روند صعودی قیمت توکن‌های هوش مصنوعی طی سال گذشته، قیمت ورلد‌کوین از زمان راه‌اندازی در ۲۴ جولای ۲۰۲۳ (۲.۱۷ دلار) حدود ۴۳۵ درصد افزایش یافت و در ۱۰ مارس به سقف ۱۱.۷۴ دلار رسید. با این حال، در ادامه، قیمت آن بیش از ۵۳ درصد کاهش یافته و در حال حاضر به ۵.۴۹ دلار رسیده است.

منبع

کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا