بازی

سونی لانچر پلی استیشن را به پی‌سی خواهد آورد؟

سونی لانچر پلی استیشن را به پی‌سی خواهد آورد؟

پلی استیشن در سال‌های گذشته برخی بازی‌های اورجینال خود از Horizon: Zero Dawn و God of War را برای پی‌سی منتشر کرده است. حالا گفته می‌شود که این شرکت قصد دارد شبکه پلی استیشن را نیز در دسترس کاربران پی‌سی قرار دهد.

این خبر، بر اساس گواهی آگهی استخدام این شرکت برای یک مدیر محصول تجربه بازی‌های پی‌سی منتشر شده است. در این آگهی آمده است:

از این متقاضی خواسته می‌شود تا در زمینه کارهای مربوط به تجربه کلی بازی‌های پلی استیشن روی پی‌سی مانند اجرا و ارائه آن‌ها به بازیکنان ما در سراسر جهان، رهبری کند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5سریع‌ترین SSDهای دنیا را لازم دارید
راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5

پلی استیشن

قابل‌توجه‌ترین قسمت این آگهی، پاراگراف دوم آن است که توضیح داده شده این شخص به عنوان بخشی از برنامه یکپارچه‌سازی پلتفرم شبکه پلی استیشن، مسئول تجربه برنامه‌های کاربردی مربوط به مشتریان خواهد بود. با وجود آن، می‌توان ادعا کرد که پلی استیشن به دنبال ساخت نوعی لانچر برای پی‌سی است.

سال گذشته نیز سونی در گواهی دیگری، به دنبال یک مدیر طراحی UX برای هدایت تجربه‌ای خارج از کنسول پلی‌استیشن، با تمرکز روی دستگاه‌های موبایل، پی‌سی/لپ‌تاپ و تبلت بود. علاوه بر این، پلی اسیتشن به طور فعال به دنبال افرادی برای طراحی فعالیت‌های بازی مانند تروفی‌ها بوده است.

با این وجود، هم اکنون لانچرهای بسیار زیادی برای بازیکنان پی‌سی وجود دارد اما با توجه به این واقعیت که استیم برای بازی‌های عرضه شده کارمزد قابل توجهی دریافت می‌کند، سونی شاید با ارائه لانچر خود به دنبال کسب سود از این زمینه باشد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart – آخرین لامبکسهمه آن چیزی که از نسل نهم انتظارش را داشتید
بررسی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart – آخرین لامبکس


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا