بازی

سونی روی یک سیستم زبان اشاره برای پلی استیشن کار می‌کند

سونی روی یک سیستم زبان اشاره برای پلی استیشن کار می‌کند

سونی با توسعه یک سیستم زبان اشاره جدید که ممکن است برای کنسول‌های پلی‌استیشن خود استفاده کند، در صنعت بازی گام‌هایی برداشته است. این سیستم جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا عبارات جستجو را از طریق حرکات زبان اشاره وارد کنند و تجربه و دسترسی‌پذیری آن‌ها به محتوای بازی بهبود بخشد. این دستگاه نمایشگر نوآورانه به طور خاص برای افراد دارای ناتوانی گفتاری طراحی شده، اما انتظار می‌رود برای جامعه ناشنوایان نیز مفید باشد.

سونی در خط مقدم پیشرفت‌های فناوری با هدف بهبود زندگی افراد دارای ناتوانی گفتاری و شنوایی پیشرو بوده است. پس از تایید سازمان غذا و دارو (FDA) مبنی بر فروش سمعک بدون نسخه در مرداد ماه، سونی روی چندین محصول جدید کار کرده است.

در مهر ماه، سمعک‌های بدون نسخه (Over-the-Counter Hearing Aids) را منتشر کرد که از فناوری پیشرفته برای تطبیق گفتار با محیط اطراف فرد استفاده می‌کند. همچنین در حال کار بر روی یک سیستم هدایت‌گر مبتنی بر حرکت است که تعاملات دنیای مجازی را برای افراد با هر پیشینه گفتاری و شنوایی امکان پذیر می‌کند.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

اکنون سونی پتنتی را برای دستگاه نمایشگر جدیدی به ثبت رسانده که به کاربران اجازه می‌دهد عبارات جستجو را از طریق حرکات زبان اشاره وارد کرده و جستجو کنند. این دستگاه جدید، پس از انتشار، می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر افرادی که کم‌حرف هستند یا قابلیت کلامی ندارند، داشته باشد و به طیف وسیع‌تری از کاربران امکان دسترسی و کنترل دستورات پلی‌ استیشن را بدهد.

سونی

طبق پتنت، دستگاه در دو حالت کار می‌کند: حالت هدایت‌گر و حالت اشاره. در حالت هدایت‌گر، کاربر می‌تواند برای پیمایش در رابط کاربری حرکات غیر علامتی انجام دهد، در حالی که حالت اشاره برای وارد کردن عبارات جستجو طراحی شده است.

این دستگاه ژست‌های زبان اشاره که توسط کاربر از طریق یک دستگاه ضبط تصویر انجام می‌شود را ضبط می‌کند، سپس از حروف یا کلمات به دست آمده به عنوان اطلاعات جستجو برای موتور جستجو استفاده می‌کند. نتایج جستجو بر روی دستگاه نمایش داده می‌شود.

این دستگاه راهی مناسب و کارآمد برای کاربران بدون قابلیت تکلم یا کم کلام برای وارد کردن عبارات جستجو و یافتن محتوا فراهم می‌کند. فناوری تشخیص گفتار سنتی ممکن است برای افراد دارای ناتوانی گفتاری مؤثر نباشد و رابط‌های حرکتی هدایت‌گر ممکن است کُند و دست و پا گیر باشند. با اجازه دادن به کاربران برای وارد کردن عبارات جستجو از طریق حرکات زبان اشاره، این دستگاه می‌تواند راه طبیعی و کارآمدتری برای جستجوی محتوا ارائه دهد.

مطلب پیشنهادی:مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!بروزرسانی‌هایی که سونی درباره‌ی آن‌ها صحبت نمی‌کند
مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

مبارزات بازی Dragon Age 4 شبیه فاینال فانتزی ۱۵ است - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا