بازی

فیلم Killers of the Flower Moon احتمالا در جشنواره کن به نمایش در می‌آید

فیلم Killers of the Flower Moon احتمالا در جشنواره کن به نمایش در می‌آید

فیلم Killers of the Flower Moon (قاتلان ماه شب چهارده) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و نقش‌آفرینی لئوناردو دیکاپریو و رابرت دنیرو به عقیده بسیاری از طرفداران یکی از مدعیان اصلی دریافت جایزه در مراسم‌های آینده است. قبلا اعلام شده بود که این فیلم قرار است امسال اکران شود، اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که اپل‌ تی‌وی به نمایش این فیلم در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۳ چشم دوخته است.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند

پس از نمایش احتمالی در جشنواره، فیلم Killers of the Flower Moon توسط پارامونت به طور کامل اکران می‌شود و بر اساس گزارش ددلاین، می‌تواند آینده‌ سرویس‌های استریمی باشد که می‌خواهند هزینه خود برای فیلم‌های ۱۰۰ میلیون‌دلاری را جبران کنند. بسیاری از فیلم‌ها در گذشته مسیرهای مشابهی داشتند و موفق به دریافت جایزه اسکار نیز شدند؛ از جمله فیلم روزی روزگاری در هالیوود به کارگردانی کوئنتین تارانتینو. این فیلم پیش از اکران تابستانی در جشنواره کن به نمایش درآمد و با بودجه ۹۰ میلیون دلاری بیش از ۳۷۴ میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی فروش کرد. این فیلم در ده بخش جایزه اسکار نامزد شد و اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای برد پیت به ارمغان آورد.

فیلم قاتلان ماه شب چهارده با بودجه احتمالی ۲۰۰ میلیون دلاری بدون شک با فیلم Once Upon a Time… In Hollywood قابل مقایسه نیست، اما باید در سینماها نیز اکران شود تا هزینه ساخت آن به نوعی جبران شود. با توجه به حضور اسکورسیزی به عنوان کارگردان، این فیلم شروع خوبی دارد و پس از موفقیت آثار پیشین او مانند The Irishman و Silence، فیلم جدید هم این پتانسیل را دارد که مانند اثر جنجالی او، The Wolf of Wall Street که تقریبا ۴۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام اثر دیوید گران است و بر اساس حوادث واقعی، Killers of the Flower Moon در اوکلاهامای دهه ۱۹۲۰ جریان دارد؛ جایی که یک FBI تازه تاسیس شده به بررسی یک سلسله قتل‌هایی که روی آمریکایی‌های محلی پولدار صورت می‌گرفت می‌پردازد.

مطلب پیشنهادی:۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودندوقتی یک جای کار لنگ می‌زند!
۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودند


هوش مصنوعی چطور دنیای گیم رو عوض می‌کنه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا