بازی

سریع‌ترین روش پرداخت قبض تلفن با تسویه آنی در سامانه مخابرات

سریع‌ترین روش پرداخت قبض تلفن با تسویه آنی در سامانه مخابرات

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در گذشته تمامی قبوض به صورت کاغذی بودند ولی امروزه افراد از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌توانند متوجه هزینه‌های آب و برق و حتی قبض تلفن خود شوند. پرداخت قبض تلفن می‌تواند از روش‌های مختلفی انجام شود که در این مقاله می‌خواهیم به سریع‌ترین نوع این روش اشاره داشته باشیم. اگر می‌خواهید در این مورد بدانید، پیشنهاد می‌کنیم حتما تا پایان این متن همراه ما باشید تا بتوانید که قبوض خود را چگونه سریع و ایمن پرداخت کنید.

امکان پرداخت تمامی قبوض با تاپ

تمامی قبض‌ها اعم از قبض آب، برق، تلفن ثابت و حتی تلفن همراه را می‌توانید با سوپر اپلیکیشن تاپ در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت کنید. این پرداخت‌ها را هم می‌توانید در سایت تاپ و هم اینکه از طریق اپلیکیشن تاپ در سریع‌ترین زمان و حدود 1 دقیقه انجام دهید.

امنیت این پرداخت‌ها کاملا تضمین شده است و زیر نظر بانک مرکزی، بانک پارسیان و حتی پلیس فتا انجام می‌شود.

شما می‌توانید به راحتی اطلاعات قبض‌ها را وارد کنید و این کار باعث افزایش سرعت و سهولت در استعلام قبوض و پرداخت آن در مراتب بعدی می‌شود.

لزوم پرداخت به موقع قبض تلفن، می‌تواند از مسدودی یک‌طرفه و دوطرفه تلفن خودداری کند. پرداخت قبض تلفن از طریق سایت یا اپلیکیشن تاپ، روشی که هم سریع است و هم آنی در سامانه مخابرات تسویه می‌شود. علاوه بر قبض تلفن، قبض خلافی خودرو نیز از همین طریق قابل پرداخت است.

در صورتی که به سوپر اپلیکیشن تاپ دسترسی ندارید از طریق وب‌سایت  تاپ می‌توانید قبض‌های خود را پرداخت کنید.

استعلام و پرداخت قبض با تاپ

سریع‌ترین روش پرداخت قبض تلفن با تسویه آنی در سامانه مخابرات - lastech

اگر هنوز هم به همان روش قدیمی قبض تلفن را به صورت کاغذی دریافت می‌کنید، می‌توانید با ورود به سایت یا اپلیکیشن تاپ، از بارکدخوان استفاده کنید؛ با نمایش بارکدخوان، تمامی اطلاعات قبض به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید نسبت به پرداخت آن اقدام کنید.

اگر هم قبض تلفن به شماره تماس شما پیامک می‌شود می‌توانید با وارد کردن شناسه قبض، شناسه پرداخت، شماره تلفن ثابت یا همراه قبض خود را استعلام کنید. شناسه قبض معمولا در هر دوره که قبض تلفن برای شما می‌آید، متفاوت است. اگر به هر دلایلی قبض تلفن برای شما در یک ماه صادر نشد، می‌توانید با در دست داشتن شناسه قبض به اداره برق منطقه مورد نظر مراجعه کنید.

در مراحل بعدی پرداخت قبض حتی می‌توانید شانس خود را برای شرکت در جشنواره‌های فصلی تاپ افزایش دهید.

مزایای استعلام و پرداخت قبوض با تاپ

  • سرعت، سهولت و امنیت
  • تحت نظر پلیس فتا و همچنین بانک مرکزی
  • وابسته بودن به بانک پارسیان
  • امکان ثبت اطلاعات قبوض
  • تسویه‌حساب آنی قبوض
  • امکان نمایش تراکنش‌ها
  • پشتیبانی 24 ساعته در تمامی ایام هفته

اگر می‌خواهید با مراجعه به وب سایت تاپ، قبض‌هایتان را پرداخت کنید، فقط شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد تا مبلغ قبض به شما نشان داده شود. فرآیند انجام این کار در سایت خیلی سریع و راحت است و شاید فقط 2 دقیقه از شما زمان بگیرد. انجام هرگونه تراکنش در سایت تاپ باعث می‌شود که شما امتیاز بیشتری در باشگاه مشتریان پیدا کنید و در قرعه‌کشی‌ها شرکت کنید.یادتان باشد که اگر قرار است قبض تلفن همراه پرداخت کنید، راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، ولی تسویه‌حساب آنی و امن بودن دو مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های سایت یا اپلیکیشن ما است که قطعا این دو مورد برای هر کاربردی اهمیت زیادی دارد.

سریع‌ترین روش پرداخت قبض تلفن با تسویه آنی در سامانه مخابرات - lastech

پرداخت قبوض با کیف پول اعتباری

برای پرداخت قبوض حتی می‌توانید از کیف پول اعتباری‌تان استفاده کنید. انجام این کار برای تمامی قبض‌ها مانند قبض آب، برق، گاز، موبایل، تلفن همراه و… امکان‌پذیر است.

یکی از مزیت‌های این روش، این است که شما فرآیندی سریع و آسان را تجربه می‌کنید و دیگر نیازی به وارد کردن اطلاعات بانکی مانند شماره کارت، تاریخ انقضا، رمز پویا و… ندارید و فقط با لمس یک دکمه می‌توانید در امنیت کامل قبض خود را پرداخت کنید.

اگر در یک مجتمع مسکونی زندگی می‌کنید و به عنوان مدیر ساختمان فعالیت دارید، سوپر اپلیکیشن تاپ می‌تواند طیف وسیعی از نیازهای شما را برآورده کند. شما می‌توانید به عنوان مدیر ساختمان تمامی قبوض اعم از برق، آب، تلفن ثابت و حتی تلفن همراه را با سوپر اپلیکیشن آپ پرداخت کنید. حتی می‌توانید از 30 کارت مبدا عملیات کارت به کارت را انجام دهید و از تمامی خدمات کاربردی که این برنامه برای کاربران خود مهیا کرده است، استفاده کنید.

سخن پایانی

اپلیکیشن تاپ با بیش از 73 سرویس کاربری به عنوان یکی از بهترین برنامه‌هایی است که شما می‌توانید انواع قبض مانند: گاز، برق، آب، تلفن همراه و حتی تلفن ثابت را در کمترین زمان ممکن پرداخت کنید. دیگر مانند گذشته پرداخت قبض تلفن کار سخت و پیچیده‌ای نیست؛ شما می‌توانید از روش‌های مختلف و امنی این کار را انجام دهید. بهترین و سریع‌ترین روش این است که پرداخت تمامی قبوض خود را از سایت یا اپلیکیشن تاپ انجام دهید. این کار به سرعت و به راحتی انجام می‌شود و حتی امنیت لازم را فراهم می‌کند. حتی می‌توانید در این برنامه تمامی تراکنش‌های مربوط به پرداخت قبوض را مشاهده کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا