بازی

تنسنت روی یک هدست واقعیت مجازی کار می‌کند

تنسنت روی یک هدست واقعیت مجازی کار می‌کند

تنسنت (Tencent) یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در صنعت ویدئو گیم است که به نظر می‌رسد قصد تولید یک هدست واقعیت مجازی را داشته باشد. 

بنابر گزارش رویترز، این ناشر بزرگ قصد دارد تعدادی از ۳۰۰ عضو واحد واقعیت توسعه یافته خود را اخراج و روی واقعیت مجازی تمرکز کند. دلیل این تغییر استراتژی نیاز به سرمایه‌گذاری بسیار زیاد و عدم سوددهی تا سال ۲۰۲۷ بود. از طرف دیگر به نظر می‌رسد که این شرکت نتوانسته بازی‌های خوبی برای تکنولوژی واقعیت توسعه یافته خود فراهم کند. 

مطلب پیشنهادی:بازی کردن در چین چگونه است؟ [تماشا کنید]وقتی شرایط سخت و سخت‌تر می‌شود
بازی کردن در چین چگونه است؟ [تماشا کنید]

تنسنت اما این شایعات را رد کرده و به رویترز اعلام کرد که در برنامه‌های سخت افزاری خود یک سری تغییرات اعمال خواهد کرد. گزارشات همچنین به این اشاره دارند که تنسنت توانسته یک کنترلر حلقه‌ای برای سخت‌افزار واقعیت مجازی خود تولید کند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این زمینه وجود ندارد و باید منتظر واکنش رسمی تنسنت باشیم.

هدست واقعیت مجازی تنسنت

Tencent برای رقابت در بازار هدست‌های واقعیت مجازی کار بسیار سختی در پیش دارد. رقیب‌های اصلی این شرکت در این زمینه سونی، متا، HTC‌ و حتی اپل هستند که بعضی از آن‌ها سابقه بیشتری هم دارند. با این وجود تنسنت استودیوهای بسیار زیادی در اختیار دارد که می‌تواند از آن‌ها برای ساخت بازی‌های انحصاری استفاده کند.

باید اشاره کنیم که PS VR2 در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۳ (مصادف با سوم اسفند ماه امسال) با قیمت ۵۵۰ دلار به بازار عرضه می‌شود. 


بازی دد اسپیس چطور ساخته شد؟

تنسنت روی یک هدست واقعیت مجازی کار می‌کند - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا