بازی

سریال The Walking Dead: Dead City در ماه ژوئن پخش خواهد شد

سریال The Walking Dead: Dead City در ماه ژوئن پخش خواهد شد

با اینکه سریال اصلی مردگان متحرک پس از سال‌‌ها (The Walking Dead) در ماه نوامبر بلاخره به پایان خود رسید، اما این فرانچایز همچنان در حال گسترش سریال‌ها و اسپین‌‌آف‌های آن همچنان در حال ساخت است. بر اساس گزارش ورایتی، طی تور مطبوعاتی انجمن منتقدان ۲۰۲۳، شبکه AMC اعلام کرد سریال The Walking Dead: Dead City که شخصیت‌های مگی و نیگان در آن حضور دارند، قرار است در ماه ژوئن (خرداد یا تیر ۱۴۰۲) وارد این شبکه شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردندبازی‌هایی که بازی داده شدند
۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردند

داستان این سریال تقریبا ۲ سال پس از قسمت پایانی سریال مردگان متحرک روایت می‌شود. در منطقه منهتن، جایی که در دنیایی پسا آخرالزمانی از خشکی جدا شده و داستان شخصیت‌های محبوب فرنچایز، نیگان و مگی با بازی را دنبال می‌کند که در تلاش هستند از نیویورک جان سالم به در ببرند، شهری مملو از مردگان که آن را تصاحب کرده‌اند.

همانطور که می‌دانید این سریال با محوریت دو شخصیت محبوب دنیای واکینگ دد، یعنی مگی (با بازی لورن کوهن) و نیگان (جفری دین مورگان) ساخته شده است. این دو کاراکتر بنا به دلایلی شروع خوبی با یکدیگر در ابتدای داستان نداشتند، اما رفته رفته شرایط تغییر کرد و اکنون می‌توانند در کنار هم زامبی‌ها را شکار کنند و خود را نجات دهند. تیزر منتشر شده مگی و نیگان را در حال ورود به منهتن پساآخرالزمانی نشان می‌دهد که مدت‌ها قبل از سرزمین اصلی جدا شده بود. علاوه بر جفری دین مورگان و لورن کوهن، گایوس چارلز، ماهینا ناپلئون، کارینا اورتیز و چارلی سولیس در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال The Walking Dead: Dead City

همچنین اعلام شده که سریال اسپین‌آف با محوریت شخصیت‌های ریک گرایمز و میشون با بازی اندرو لینکلن و دانای گوریرا اکنون وارد پروسه ساخت شده و قرار است زمانی در سال ۲۰۲۴ منتشر شود.

الی جورنه، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی مردگان متحرک، شورانر سریال جدید خواهد بود و اسکات ام. گیمپل به همراه کوهن و مورگان تهیه‌کنندگان اجرایی اسپین‌آف هستند. فصل اول Dead City شش قسمت خواهد داشت و در آوریل سال ۲۰۲۳ پخش می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شدهنرنمایی‌های تحسین‌برانگیز فیلم‌نامه فاقد خلاقیت
نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شد


سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا