بازی

سریال جدید خالق Better Call Saul توسط اپل ساخته خواهد شد

سریال جدید خالق Better Call Saul توسط اپل ساخته خواهد شد

اپل یکی از موردانتظارترین پروژه‌های تلویزیونی را خواهد ساخت. Deadline گزارش کرده که غول فناوری قراردادی دو فصلی برای سریال جدیدی از وینس گیلیگان و ریا سیهورن، خالق و ستاره Better Call Saul، منعقد کرده است.

باید اشاره کرد که اپل سفارش مستقیم ساخت مجموعه را داده است، بدون ساخت قسمت آزمایشی (Pilot) یا ویدئوهای تست برای محک زدن پتانسیل ساخت آن که نشان از قدرت و آوازه گیلیگان و سیهورن می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق
نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق

البته در حال حاضر و در این مرحله، هیچ جزئیات و اطلاعاتی در مورد سریال در دست نیست و تنها می‌دانیم که یک «اثر ترکیبی و زمینه‌ای در ژانر درام» خواهد بود. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه احتمالا عناصری از سبک علمی‌تخیلی یا جهان موازی در آن به کار خواهد رفت. ددلاین به سریال Twilight Zone به عنوان یک مرجع احتمالی اشاره کرده است.

اما واقعاً سخت نیست بفهمیم چرا از همان لحظه‌ای که گیلیگان پس از اتمام سریال Better Call Saul اعلام کرد قصد ساخت مجموعه جدیدی را دارد، جنگ برای خرید حقوق ساخت و پخش آن بالا گرفت. تهیه‌کننده سابق X-Files اکنون نه تنها یک، بلکه دو سریال برتر از نظر انتقادی و رتبه‌بندی در تاریخ تلویزیون به نام خود دارد.

اپل

در همین حال، ریا سیهورن که سابقه‌ای طولانی در حوزه بازیگری دارد، با بازی جذابش در نقش کیم وکسلر در کانون توجه قرار گرفت و نامزد دریافت جایزه امی شد و اکنون در یکی از آن لحظات مهم در حرفه کاری خود قرار دارد که کل صنعت منتظر هستند تا ببینند در چه اثری بازی خواهد کرد.

طبق گزارشات، اپل تی‌وی پلاس به شدت دنبال تصاحب این پروژه بود و ۸ یا ۹ سرویس استریم و شبکه کابلی دیگر را در این راه شکست داد و یک قرارداد چندین ساله بست. ددلاین خاطرنشان می‌کند که گیلیگان ظاهراً برای ساخت این اثر بودجه بسیار سنگینی را درخواست کرده و طبق گزارش‌ها، هزینه ساخت هر قسمت بین ۱۳.۵ تا ۱۵ میلیون دلار خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید این پروژه مورد انتظار در آینده چگونه خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوندبه یاد روزهایی که عناوین سیمای ملی هنوز سرگرم‌کننده بود
۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوند


کانتر استرایک اما lastech در مقابل شماست

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا