بازی

ویدئوی Steam Deck که دارای شبیه‌ساز نینتندو سوییچ بود، حذف شد

ویدئوی Steam Deck که دارای شبیه‌ساز نینتندو سوییچ بود، حذف شد

شرکت ولو (Valve) روز گذشته یک ویدئوی تبلیغاتی برای کنسول دستی Steam Deck منتشر کرد و سپس مجبور به حذف آن شد، چرا که شبیه‌ساز برجسته کنسول نینتندو سوییچ در آن مشاهده می‌شد.

جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی استیم دک، لوگوی شبیه‌ساز Yuzu را نشان می‌داد که کاربران تیزبین در فضای مجازی متوجه آن شده بودند. با این حال، این تریلر به سرعت حذف شد و با یک ویدئوی جدید جایگزین شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Kirby and the Forgotten Landکربی همه چیز را قورت می‌دهد!
بررسی بازی Kirby and the Forgotten Land

Steam Deck به دلیل پلتفرم باز خود مورد ستایش قرار گرفته که به شبیه‌سازها اجازه می‌دهد به راحتی در پی‌سی دستی ادغام شوند. در حالی که خود شبیه‌سازها قانونی هستند، تبلیغ آن‌ها به روشی مستقیم، مخصوصاً شبیه‌سازی که به دنبال تقلید از پلتفرم فعلی نینتندو است، آشکارا به اشتباه انجام شده است.

هنگامی که Steam Deck برای اولین بار لانچ شد، نینتندو دستور حذف DMCA برای چندین ویدئوی یوتیوب صادر کرد که به بازیکنان یاد می‌دادند از این شبیه‌ساز برای اجرای The Legend of Zelda: Breath of the Wild در کنسول دستی شرکت ولو استفاده کنند.

ولو به تازگی اعلام کرد که برای خرید کنسول دستی Steam Deck دیگر لیست انتظاری وجود ندارد. اکنون کاربران اکنون می‌توانند مستقیماً از وب‌سایت رسمی بدون نیاز به رزرو، کنسول را خریداری کنند و منتظر بمانند تا به جای خود در صف برسد. این شرکت در توییتی نوشت:

از امروز، استیم دک بدون رزرو در دسترس است. هم‌اکنون سفارش خود را انجام دهید و ما آن را برای شما ارسال می‌کنیم.

ولو اضافه کرد با وجود اینکه استیم دک در حال حاضر موجود است، ممکن است به طور موقت در آینده دوباره موجودی آن‌ها به اتمام برسد. دستگاه ۹۰ دلاری Docking Station نیز در دسترس قرار گرفته و می‌توان از آن برای نمایش Steam Deck روی تلویزیون یا مانیتور استفاده کرد یا به سادگی به عنوان پایه شارژ عمل خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Metroid Dread – پایان باشکوه حماسه مترویدیکی از بهترین بازی‌های سال!
بررسی بازی Metroid Dread – پایان باشکوه حماسه متروید


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا