بازی

سخنرانی مارتین لوتر کینگ جونیور به بازی Fortnite باز می‌گردد

سخنرانی مارتین لوتر کینگ جونیور به بازی Fortnite باز می‌گردد

سال پیش اپیک گیمز برای رویداد March Through Time در بازی فورتنایت (Fortnite) از سخنرانی بسیار معروف مارتین لوتر کینگ جونیور (Martin Luther King Jr) استفاده کرده بود و اکنون شاهد بازگشت آن هستیم.

اپیک گیمز با همکاری مجله تایم محیطی شبیه یک موزه تعاملی طراحی کرد که بازیکنان را به سال ۱۹۶۳ می‌برد تا به سخنرانی مارتین لوتر کینگ گوش دهند. با آغاز این رویداد تمامی اسلحه‌ها از فورتنایت حذف شدند ولی بازیکنان با استفاده از ایموت‌های بازی این رویداد را به سخره گرفته بودند. به همین خاطر استودیو مجبور شد که تمام ایموت‌ها را غیرفعال کند.

باید امیدوار باشیم که اپیک گیمز از رویداد سال پیش درس گرفته و پیش‌بینی همه چیز را کرده باشد. البته نیاز به ایجاد چنین محدودیت‌هایی با یک سری بازخورد منفی نیز همراه بود و این رویداد به صورت کلی تجربه عجیبی را بوجود آورده بود. بازی‌های ویدئویی توانایی آموزش تاریخ را دارند ولی این کار باید به درستی صورت گیرد. 

مطلب پیشنهادی:۲۰ ترفند ساده برای تازه‌کارها در فورتنایتفورتنایت را قورت بده!
۲۰ ترفند ساده برای تازه‌کارها در فورتنایت

بازی Fortnite

یوبیسافت در این زمینه با مد Discovery Tour در Assassin’s Creed توانسته عملکرد خوبی داشته باشد. اپیک گیمز در حال حاضر روی دو کراس‌اوور دیگر نیز کار می‌کند که می‌تواند با استقبال خوبی روبه رو شوند. یکی از آن‌ها کراس‌اوور با Destiny 2 است که معرفی شده و دیگری کراس‌اوور با ارباب حلقه‌ها است.

بازی Fortnite هم‌اکنون روی‌ پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ، سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:چطور از آیتم‌ بازی‌ها در استیم پول بدست آوریم؟با فروش آیتم، بازی‌های جدید بخرید
چطور از آیتم‌ بازی‌ها در استیم پول بدست آوریم؟


ولاگ گیمزکام #4 – با بهترین بازی نمایشگاه آشنا بشید

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا