بازی

بهترین مرجع خرید ولورانت پوینت

بهترین مرجع خرید ولورانت پوینت

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ولورانت چه سبک بازی است؟ حتما اسم بازی کانتر استرایک را شنیده‌اید یا به احتمال زیاد این بازی را تجربه کرده و می‌دانید که سبک آن چیست. ولورانت نیز از بازی کانتر استرایک الهام گرفته شده‌‌است که شما می‌توانید در این بازی به‌صورت تیمی با دوستان یا سایر افراد به رقابت با تیم مقابل خود بپردازید. این بازی نسخه‌ای مدرن‌تر از بازی کانتر استرایک بوده و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌‌است. با این حال افرادی هستند که هنوز علاقمند به بازی کانتر استرایک بوده و به انجام آن می‌پردازند. بازی ولورانت توسط شرکت Riot Games طراحی و تولید شده‌‌است. یکی از دیگر بازی‌های معروف این شرکت سازنده، بازی league of legends است که مانند ولورانت طرفداران زیادی دارد. پیشنهاد می‌شود که تا پایان این محتوا همراه ما باشید تا با شیوه خرید ولورانت پوینت آشنا شوید.

توضیحات کلی درباره بازی ولورانت

ولورانت نوعی بازی با سبک شوتر در تیم‌های ۵ نفره‌‌ است که ۵ نفر تیم اول در مقابل ۵ نفر تیم دوم قرار گرفته و باهم به رقابت می‌پردازند. هر شخصیتی که در بازی وجود دارد، از ۴ قابلیت منحصر‌به‌فرد برخوردار است که می تواند دو عدد از این قابلیت ها را هنگامی استفاده کند که در خود بازی، پول کافی را به‌دست آورده‌‌است(منظور همان پولی است که در خود رقابت به‌دست آورده و با آن، اسلحه ها و قدرت ها را خریداری می‌کنید). در نسخه‌های اول انتشار، این بازی تنها یک حالت برای بازی‌کردن داشت که باید یک تیم بمب‌گذاری ‌کرده و تیم دیگر به خنثی‌سازی بمب‌ها بپردازد. همین امر باعث شباهت این بازی به کانتر استرایک شده‌‌بود. سیستم بازی به گونه‌ای است که مانند بازی کانتر استرایک شما می‌توانید با یک تیر زدن به سر دشمن، او را از پا در بیاورید. بیشتر این بازی تمرکز روی قدرت اسلحه شما دارد که همانند بازی کانتر استرایک طراحی شده و حتی شخصیت‌های این بازی نیز مانند بازی overwatch است. حالت بمب‌گذاری که تیم مهاجم باید بمب‌گذاری می‌کرد، spike نام داشت. اگر آن‌ها بمب را در محل مشخص شده با موفقیت قرار دهند و تا پایان زمان از منفجر‌شدن آن محافظت کنند، یک امتیاز به تیم آن‌ها اضافه خواهد شد. اگر تیم مدافع بمب را با موفقیت خنثی کند، آن‌ها یک امتیاز خواهند گرفت. اگر هم تیمی تمامی پلیرهای تیم مقابل را شکست دهد، بازی تمام می‌شود و امتیاز دریافت می‌کند. لازم‌به‌ذکر است که در ابتدای انتشار، این بازی فقط از ۱۰ شخصیت برخوردار بود که هر کدام قابلیت‌ها و قدرت‌های خاص خود را داشتند. هم‌چنین در قسمت فروشگاه بازی، آیتم‌ها و اسکین‌های مختلفی وجود دارد که برای بهبود کیفیت و افزایش هیجان بازی، می‌توانید آن‌ها را با ولورانت پوینت خریداری کرده و با خیال راحت تا پایان بازی از آن‌ها استفاده کنید.

ولورانت پوینت چیست؟

اگر یک گیمر باشید، می‌دانید که هر بازی یک واحد پولی مشخص دارد که با آن می‌توانید آیتم، ابزار و اسکین‌های مختلف بازی را خریداری کنید. لازم به ذکر است که با خرید آیتم‌ها و اسکین‌های مختلف، می‌توانید لذت و هیجان بازی خود را چند برابر کنید. حتما می‌دانید که شما می‌توانید با پرداخت مقداری هزینه به شاپ‌های بازی‌ها، ولورانت پوینت یا سایر واحدهای پولی بازی‌های مختلف را خریداری کنید. واحد پولی بازی ولورانت، ولورانت پوینت است که می‌توانید از فروشگاه یا شرکت این بازی یا این مجموعه، تعداد مورد نیاز خود را خریداری کنید و در نهایت با خیال آسوده پس از خریداری، به بازی‌کردن خود ادامه دهید. حائز اهمیت است که نباید به‌هیچ عنوان ولورانت پوینتی را که خریداری کردید و کد آن را دریافت کرده‌اید در اختیار کاربران دیگر قرار دهید. حتما باید بعد از تحویل گرفتن کد، در اسرع وقت آن را فعالسازی کنید.

چگونه کد ولورانت پوینت را استفاده کنیم؟

برای فعالسازی کد، ابتدا باید وارد اکانت خود در بازی شوید. سپس روی نماد ولورانت که در سمت راست فروشگاه بازی قرار دارد، کلیک کنید و وارد یک قسمت در بازی شوید. در این قسمت باید کارت یا کد پیش پرداخت را انتخاب کنید. درنهایت باید کد گیفت کارتی را که خریداری کرده‌اید، با دقت و بدون جا انداختن کلمه‌ای در این قسمت تایپ کنید. پس از آنکه از درست‌بودن کد وارد‌شده اطمینان حاصل کردید، باید گزینه submit را بزنید. بعد از وارد‌کردن کد، تعداد پوینتی که خریداری کرده‌بودید، به حساب بازی شما وارد خواهد شد. در این مرحله می‌توانید هر چیزی که می‌خواهید را با ولورانت پوینت از شاپ بازی خریداری کنید.

خرید ولورانت پوینت ترکیه

برای خرید ولورانت پوینت ترکیه می توانید مقدار پوینت مورد نیاز خود را با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت از این مجموعه خریداری کنید. لازم به ذکر است که مقدار ولورانت پوینت ترکیه خریداری‌شده در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تعداد پوینت ترکیه‌ای که می توانید در هر پک خریداری کنید، به شرح زیر است:

  • ۱۷۵ پوینت
  • ۷۴۰ پوینت
  • ۱۴۵۰ پوینت
  • ۲۸۵۰ پوینت
  • ۵۲۵۰ پوینت
  • ۸۵۰۰ پوینت
  • و سایر

این پوینت‌ها برای اکانت‌های ریجن ترکیه هستند که پس از خرید، به صورت کد فعالسازی در اختیار مشتریان و گیمرهای عزیز قرار خواهند گرفت. طبق آموزش فعالسازی کد در همین محتوا، می‌توانید کد خریداری‌شده را فعال کرده و از پوینت‌ها استفاده کنید. لازم به ذکر است که می‌توانید برای خرید ولورانت پوینت ترکیه مستقیما از همین مجموعه اقدام کنید.

خرید ولورانت پوینت اروپا

هم‌چنین برای خرید ولورانت پوینت اروپا نیز می‌توانید مقدار ولورانت پوینت مورد نیاز خود را با مناسب‌ترین قیمت از این مجموعه سفارش دهید. حائز اهمیت است که تعداد پوینت‌های قرار گرفته در هر پک از ولورانت پوینت‌های اروپا به شرح زیر است:

  • ۴۷۵ پوینت
  • ۱۰۰۰ پوینت
  • ۱۴۷۵ پوینت
  • ۲۰۵۰ پوینت
  • ۳۰۵۰ پوینت
  • ۴۶۵۰ پوینت
  • ۷۴۰۰ پوینت
  • ۱۱۰۰۰ پوینت
  • و سایر تعداد

توجه داشته‌باشید که این پوینت‌ها فقط برای اکانت ریجن اروپا بوده و شما می‌توانید هر مقدار پوینت مدنظر خود را با امنیت از این مجموعه خریداری کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

کلام آخر

در این محتوا به‌طور کامل به پول بازی ولورانت پرداخته شد. هم‌چنین آموزش خرید و فعالسازی ولورانت پوینت برای شما گیمرهای عزیز را شرح دادیم. اگر این محتوا را با دقت کامل مطالعه کنید، می‌توانید با خیال راحت و آسوده از این مجموعه ولورانت پوینت مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنید. این مجموعه تضمین می‌کند که مقدار ولورانت پوینت خریداری‌شده در اسرع وقت در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا