بازی

ستاره سریال ونزدی در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم ترسناک Beetlejuice 2 است

ستاره سریال ونزدی در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم ترسناک Beetlejuice 2 است

به نظر می‌رسد جنا اورتگا، بازیگر سریال Wednesday نتفلیکس قصد داری همکاری خود را با تیم برتون ادامه دهد و در تیم او ماندگار است. اورتگا پس از نقش‌آفرینی در سریال نتفلیکس در نقش ونزدی آدامز، به شهرت زیادی رسیده و قصد دارد کارنامه کاری خود را گسترش دهد. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که وی اکنون در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم ترسناک Beetlejuice 2 به کارگردانی تیم برتون است.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنیدفرصتی برای آشنایی با بهترین‌های این ژانر
بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنید

هالیوود ریپوتر به نقل از منابع ناشناس اعلام کرده که جنا اورتگا احتمالا قرار است نقش دختر لیدیا که وینونا رایدر نقش او را در فیلم اول ایفا کرده بود، بازی کند. همان منابع اعلام کرده‌اند که برتون، کارگردان فیلم اصلی در سال ۱۹۸۸ قرار است این پروژه جدید را هدایت کند و مایکل کیتون، ستاره Beetlejuice نیز با او همکاری خواهد کرد. طبق اخبار، مراحل تولید فیلم Beetlejuice 2 ممکن است در اوایل ماه می یا ژوئن در لندن آغاز شود، اما همچنان مذاکرات سر بودجه فیلم ادامه دارد.

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، تیم برتون ۴ اپیزود از سریال ونزدی را کارگردانی کرده و بنابراین او و اورتگا سابقه همکاری دارند. اورتگا درباره این پروژه و همکاری مجدد با تیم برتون گفت:

تیم یک کارگردان فوق‌العاده است و من هنگامی که سنم کمتر بود دائما درباره این فیلم رویاپردازی می‌کردم. اگر مذاکرات درست پیش روند، این رویا بلاخره به حقیقت تبدیل می‌شود.

فیلم Beetlejuice 2

Beetlejuice 2 یکی از آن دنباله‌هایی است که سال‌ها در جهنم توسعه گیر کرده بود. بنابراین بهتر است تا زمانی که به طور رسمی وارد پروسه تولید نشده، زیاد امیدوار نشوید. فیلم اصلی بیتل‌جویس در سال ۱۹۸۸ اکران شد و تماشاگران را با آدام میتلند (الک بالدوین)، باربارا میتلند (جینا دیویس) آشنا کرد.

داستان آن نیز درباره زوج جوانی است که بعد از مرگ مجبور می‌شوند در همین دنیا بمانند. آن‌ها به همراه بیتل‌جوس، یک روح خبیث و حیله‌گر (با بازی مایکل کیتون) سعی در فراری دادن خانواده‌ای که مالک خانه‌شان شده‌اند، دارند و دختر نوجوان آن خانواده روح آن ها را می‌بیند.

جنا اورتگا همچنین در دنباله جدید فرانچایز ترسناک جیغ (Scream 6) در نقش تارا کارپنتر بازی کرده است که قرار است امروز (۱۹ اسفند) در سینماها اکران شود.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

آخرین تریلر از انیمیشن سوپر ماریو منتشر شد [تماشا کنید] - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا