عمومی

آپدیت اول پیکسل 8a قابلیتی هیجان‌انگیز را به این گوشی می‌آورد

آپدیت اول پیکسل 8a قابلیتی هیجان‌انگیز را به این گوشی می‌آورد

گوگل دو روز پیش گوشی پیکسل 8a را با انبوهی از ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی معرفی کرد. گزارشی جدید حاکی است که گوگل، ویژگی‌ تولید والپیپر مبتنی‌بر هوش مصنوعی که مختص پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو است را به پیکسل 8a می‌آورد.

به گزارش Android Authoriy، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی برای پیکسل 8a مشاهده شده است که علاوه‌بر پچ امنیتی ماه می (اردیبهشت و خرداد)، ویژگی تولید والپیپر با هوش مصنوعی گوگل را نیز به‌همراه خواهد داشت.

اسکرین‌شات از ویژگی تولید تصویر پس‌زومینه با قدرت هوش مصنوعی در سری گوش‌های پیکسل 8
اسکرین‌شات از ویژگی تولید تصویر پس‌زومینه با قدرت هوش مصنوعی در سری گوش‌های پیکسل 8

گوگل سرویس تولید‌ والپیپر مبتنی‌بر هوش مصنوعی خود را سال گذشته معرفی کرد و در سری پیکسل ۸ به‌کار گرفت. از آن‌جایی که ایجاد تصویر با هوش مصنوعی به قدرت محاسباتی زیادی نیاز دارد، تولید تصویر در سرور‌های ابری گوگل انجام می‌شود؛ درنتیجه از نظر سخت‌افزاری هیچ مانعی برای اجرای اپلیکیشن روی دستگاه‌هایی غیر از سری پیکسل ۸ وجود ندارد.

به‌نظر می‌رسد گوگل به‌دلایل بازاریابی، سرویس جدید را منحصراً برای پرچمداران پیکسل ۸ خود منتشر کرده است؛ البته نسخه‌ی سفارشی آن برای سری گلکسی S24 دردسترس قرار دارد.

هنگامی که به‌روزرسانی نرم‌افزاری مورد بحث برای گوشی گوگل مدل پیکسل 8a منتشر شود، کاربران می‌توانند در بخش Wallpaper & Style با ضربه‌زدن روی گزینه‌ی More Wallpapers و سپس انتخاب AI Wallpaper در بالای صفحه، والپیپر‌های شخصی خود را با قدرت هوش مصنوعی تولید کنند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا