رمز ارز

سامسونگ برای بازگشایی صرافی‌ها در کره جنوبی پیش‌قدم شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارشی که در نشریه نیوزپیم (NewsPim) کره جنوبی منتشر شده است، شرکت سامسونگ سکیوریتیز (Samsung Securities)، یکی از هفت شرکت بزرگ اوراق بهادار کره جنوبی، درخواستی را برای ایجاد صرافی دارایی‌های مجازی به دولت ارائه کرده است. این شرکت قصد دارد این صرافی را در نیمه اول سال آینده افتتاح نماید. این خبرگزاری به نقل از یک مدیر اجرایی ناشناس گفت که این پروژه اکنون در مراحل نهایی قرار دارد.
بر اساس گزارش‌ها، Samsung Securities در حال مطالعه راه‌هایی برای توسعه و راه‌اندازی یک پلتفرم معاملاتی توکن اوراق بهادار بوده، اما تاکنون نتوانسته بود پرسنل لازم را برای ادامه کار در سال گذشته جذب کند.
ایجاد این صرافی دارایی‌های مجازی، ممکن است با آزادسازی مقرراتی که توسط دولت یون سئوک یول (Yoon Seok-yeol) که در ماه مارس روی کارآمد، تسهیل شود. در این گزارش آمده است که تلاش شرکت‌ اوراق بهادار سامسونگ برای ایجاد این صرافی، هم‌زمان با آماده‌سازی برای تصویب قانون موسوم به چارچوب دارایی‌های دیجیتال (Digital Assets Framework) صورت گرفته که هم توکن‌های اوراق بهادار و هم توکن‌های غیر اوراق بهادار را در بر می‌گیرد و مشخص می‌کند که دارایی‌های مجازی داخلی در کدام دسته قرار دارند.
در اوایل ماه جاری، واحد اطلاعات مالی کرده جنوبی، فعالیت ۱۶ صرافی ارز دیجیتال در این کشور را غیرقانونی اعلام کرده و مسدود کردن وب‌سایت این شرکت‌ها را درخواست کرده بود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا