رمز ارز

دوج کوین، رمزارز مورد علاقه سرمایه‌گذاران بایننس!

زمان مطالعه: دقیقه

سرویس تحلیل ارزهای دیجیتال WhaleStats خبر داد که نهنگ‌های زنجیره هوشمند بایننس اکنون به دنبال دوج کوین هستند. همچنین دوج کوین دوباره وارد فهرست 10 قرارداد هوشمند پرکاربرد در زنجیره هوشمند بایننس شده است.
به دنبال افت قیمتی قابل‌توجه بیت کوین و اتریوم در هفته گذشته، دوج کوین به همراه دومین میم کوین بزرگ یعنی شیبا نیز به شدت افت کردند. به طوری که قیمت آنها از 18 آگوست تا کنون تقریباً 25 درصد کاهش داشته است.
دوج کوین اکنون در محدوده قیمتی 0.0664 دلار معامله می‌شود، قیمتی که 90.98٪ کمتر از اوج تاریخی 0.7376 دلاری است که در 8 می سال گذشته، پس از اولین حضور تاریخی ایلان ماسک در یک برنامه زنده و صحبت در مورد دوج کوین روی داد.
با این حال، طی چند ماه گذشته، پذیرش دوج کوین به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. این رمزارز در حال حاضر توسط شرکت‌های بزرگ مستقر در سوئیس یعنی Hublot، Uber Eats، Tag Heuer و چندین شرکت دیگر پذیرفته می‌شود. آنها اکنون نه تنها دوج کوین، بلکه رقیب آن شیبا، بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را هم از طریق پردازنده پرداخت BitPay می‌پذیرند.
علاوه بر این، اخیراً گزارش شد که صرافی رمزارزی BlueBit.io پس از اینکه شیبا اینو را در لیست خود قرار داد، پشتیبانی از دوج کوین را نیز اضافه کرده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا