عمومی

گوشی فوق مقاوم یولفون با باتری ۱۵٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی و اسپیکر پرقدرت از راه رسید

گوشی فوق مقاوم یولفون با باتری ۱۵٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی و اسپیکر پرقدرت از راه رسید

برند یولفون شاید برای عموم مردم نامی آشنا نباشد؛ اما برای مشتریان خاص، یک برند منحصربه‌فرد است. گوشی‌های یولفون برای استفاده در شرایط سخت و حادثه‌خیز تولید می‌شوند و علاوه‌بر سخت‌افزار نسبتاً قوی، از بدنه‌ی محکمی بهره‌مند هستند.

یولفون، گوشی Armor 26 Ultra را به‌عنوان جدیدترین محصول خود معرفی کرد. این گوشی مجهز به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌ عریض ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳٫۲ برابری و دوربین مادون‌قرمز ۶۴ مگاپیکسلی است.

قدرت زوم اپتیکال دوربین تله‌فوتو گوشی Armor 26 Ultra بیشتر از دوربین‌های تله‌فوتو در گوشی گلکسی S24 اولترا، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ است.

جدول مقایسه زوم دوربین گوشی یولفون مدل Armor 26 Ultra با دوربین های پرچمداران آیفون و سامسونگ

Ulefone

جدیدترین مدل گوشی یولفون از نمایشگر ۶٫۷ اینچی IPS LCD با وضوح +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. گوشی آرمور ۲۶ اولترا مجهز به پردازنده‌ی مدیاتک Dimensity 8020 است و با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم روانه‌ی بازار می‌شود.

یولفون گوشی جدید خود را به گواهی IP68/IP69K مجهز کرده است. بر اساس این گواهی، آرمور ۲۶ اولترا می‌تواند در برابر نفوذ آب و گردوغبار در شرایط سخت (فشار بالا و دمای بالا یا شدت آب زیاد) مقاومت کند.

علاوه بر گواهی IP68/IP69K، نماینده‌ی جدید یولفون از گواهی MIL-STD-810H پشتیبانی می‌کند. این گواهی، نوعی استاندارد نظامی است و ۲۷ آزمون مختلف را روی دستگاه مورد نظر انجام می‌دهد که مهم‌ترین آن، تست مقاومت در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع است.

مقاله‌های مرتبط

گوشی یولفون مدل Armor 26 Ultra از باتری قدرتمند ۱۵٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که با آداپتور ۱۲۰ واتی شارژ می‌شود. این گوشی از فناوری شارژ بی‌سیم ۳۳ واتی و شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند.

نمای پشت و جلو گوشی یولفون مدل Armor 26 Ultra به رنگ مشکی
نمایی از مدل واکی-تاکی گوشی یولفون مدل Armor 26 Ultra

یولفون نسخه‌ی واکی‌تاکی Armor 26 Ultra را نیز در کنار نسخه‌ی اصلی این گوشی معرفی کرد. مدل واکی‌تاکی دارای سیستم رادیویی سیار دوحالته است و از ارتباطات آنالوگ و دیجیتال پشتیبانی می‌کند و امکان انتخاب بین آنتن‌های UHF و VHF را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی Armor 26 Ultra در ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت) عرضه می‌شود. هنوز جزئیات دقیقی از قیمت گوشی جدید یولفون دردسترس نیست.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا