بازی

تاریخ انتشار Spider-Man: Miles Morales برای پی‌سی مشخص شد

تاریخ انتشار Spider-Man: Miles Morales برای پی‌سی مشخص شد

سونی اعلام کرد بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales که زمانی انحصاری پلی استیشن بود، در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) برای پی‌سی منتشر می‌شود.

همانطور که در وبلاگ رسمی پلی استیشن توضیح داده می‌شود، Miles Morales در پی‌سی از آخرین فناوری DLSS 3 انویدیا برای اطمینان از بالاترین نرخ فریم پشتیبانی می‌کند که البته این موضوع به کارت‌های گرافیک سری RTX 40 محدود می‌شود. علاوه بر این، فناوری‌های DLSS 2، DLAA و Nvidia Reflex نیز پشتیبانی خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتینیش عنکبوت رادیواکتیوی چطور بدن پیتر پارکر را تغییر داد؟
۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتی

سیستم مورد نیاز کلی بازی نیز اعلام شده (تصویر زیر) و پلی استیشن تایید کرد که دارای دو سطح رهگیری پرتو خواهد بود. طبق این پست، Miles Morales دارای سایه‌های ردیابی پرتو جدیدی برای نورها در فضای باز خواهد بود که در شرایط مختلف سایه‌های واقعی ایجاد می‌کند.

این بازی کاملا برای مانیتورهای فوق عریض بهینه شده است و از نسبت‌های تصویر ۲۱:۹ و ۳۲:۹ (در کنار ۴۸:۹ برای تنظیم‌های سه‌گانه) پشتیبانی می‌کند. با این حال، درست مانند نسخه اصلی Spider-Man برای پی‌سی، حالت Cinematics فقط برای نسبت تصویر ۳۲:۹ در دسترس خواهد بود.

مدیر انجمن Nixxess Software در این پست وبلاگ توضیح می‌دهد:

Spider-Man: Miles Morales در پی‌سی دارای پیشرفت‌ها، تنظیمات قابل تغییر و پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از پیکربندی‌های سخت‌افزاری از رایانه‌های شخصی پیشرفته گرفته تا دستگاه‌های بازی رایانه‌ای قابل حمل است. در منوی گرافیک، ویژگی‌های قابل تنظیم و سطوح کیفیت متفاوتی را برای انتخاب پیدا خواهید کرد که شامل کیفیت بافت و فیلتر، سطح جزئیات، تراکم جمعیت و ترافیک، میدان دید و بسیاری گزینه‌های دیگر می‌شود.

هم اکنون می‌توانید این بازی را در استیم و استور اپیک گیمز پیش خرید کرد که با انجام این کار، بازیکنان به T.R.A.C.K. و لباس‌های Into the Spider-Verse، در کنار ابزار Gravity Well و سه امتیاز مهارت دسترسی پیدا خواهند کرد.

بازی اصلی Spider-Man در ماه آگوست برای پی‌سی منتشر شد و پس از God of War به دومین عرضه بزرگ استودیو پلی استیشن روی پلتفرم پی‌سی تبدیل شد. همچنین تاکنون مادهای بسیار زیادی برای این بازی منتشر شده که می‌توان به حالت اول شخص و لاکپشت‌های نینجا اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا