بازی

سازنده Midnight Suns: مشکلی برای حضور مرد عنکبوتی در ایکس باکس وجود نداشت

سازنده Midnight Suns: مشکلی برای حضور مرد عنکبوتی در ایکس باکس وجود نداشت

به گفته کارگردان خلاق بازی Midnight Suns، برای گنجاندن شخصیت مرد عنکبوتی درون بازی، حتی در نسخه ایکس باکس، هیچ مشکلی وجود نداشت.

در مصاحبه‌ با VGC، جیک سولومون از Firaxis ادعا کرد که علیرغم اینکه بازی غیرانحصاری Marvel’s Avengers تنها در کنسول‌های پلی‌ استیشن امکان بازی کردن در نقش مرد عنکبوتی وجود داشت، گنجاندن او در نسخه ایکس باکس بازی نقش آفرینی استراتژی جدید مشکلی نداشت.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتینیش عنکبوت رادیواکتیوی چطور بدن پیتر پارکر را تغییر داد؟
۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتی

سولومون گفت:

مرد عنکبوتی در ایکس باکس خواهد بود، هیچ مشکلی برای آن وجود ندارد. این موضوع سرگرم‌کننده است که Midnight Suns اولین بازی‌ای خواهد بود که پس از مدت‌ها این کار را انجام می‌دهد. اسپایدی همیشه یکی از شخصیت‌های اصلی بازی بود و هیچگونه واکنش منفی یا مخالفت از طرف مارول به هیچ شکلی دریافت نکردیم.

سولومون در ادامه توضیح داد که محیط اولیه بازی تاثیر زیادی بر نیاز به گنجاندن Spider-Man و همچنین طنز همیشگی او در بازی داشته است. او ادامه داد:

داستان بازی در شهر نیویورک روایت می‌شود، بازی اولیه ما داستان نیویورک است. من همچنین به این ایده اعتقاد دارم که هر چه داستان کلی تیره‌تر باشد، هنگام شوخی کردن باید سبک‌تر باشید. نباید خود را جدی بگیرید.

من داستان‌های تاریک را دوست دارم، اما باید جوک‌ها را اضافه کنید، بنابراین اسپایدی در اولین لیست شخصیت‌های بازی قرار داشت و واکنش مارول مثبت بود، هیچ تصوری به من دست نداد که اسپایدی مشکل‌ساز است.

آخرین حضور مرد عنکبوتی در کنسول ایکس باکس برای بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 بود. مرد عنکبوتی برای فورتنایت برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر شد، اما بازی کردن در نقش این شخصیت چیزی بوده که طرفداران ایکس باکس مدت‌هاست از دست داده بودند.

مطلب پیشنهادی:معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونومبگذار خون جاری شود
معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونوم

پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه Spider-Man به عنوان یک شخصیت قابل دانلود در Marvel’s Avengers به صورت انحصاری برای پلی استیشن خواهد بود، حدس زده شد که شرایط توافق سونی برای استفاده از این شخصیت در بازی‌های ویدیویی ممکن است مانع از گنجاندن او در ایکس باکس شده باشد. او قبلا در نینتندو سوییچ در بازی Marvel Ultimate Alliance 3 ظاهر شده بود.

Midnight Suns

تایید شده که یوری لوونتال، صدای پیتر پارکر/مرد عنکبوتی در هر دو بازی ابرقهرمانی Insomniac، صداپیشگی این شخصیت را در بازی Midnight Suns نیز بر عهده خواهد داشت. سولومون توضیح داد:

قرار نیست که همان اسپایدی [Marvel’s Spider-Man] باشد، اما زمانی که صدای آن اسپایدی را شنیدیم با خود گفتیم «به نظر شبیه پیتر پارکر میاد»، اما دقیقا همان شخصیت نیست.

بازی‌ Marvel’s Midnight Suns در تاریخ ۷ اکتبر یا ۱۵ مهر ماه توسط 2K منتشر خواهد شد. شب گذشته تریلر جدیدی از بازی در جریان رویداد Summer Game Fest منتشر شد که از اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی:۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲مرد عنکبوتی، کریپتو، لایت‌یر، و بیشتر!
۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا