تکنولوژی

گوگل پیکسل 8a با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و ۷ سال به‌روزرسانی معرفی شد

گوگل پیکسل 8a با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و ۷ سال به‌روزرسانی معرفی شد

درحالی‌که انتظار داشتیم گوگل در رویداد I/O 2024 از جدیدترین گوشی میان‌رده‌اش رونمایی کند، امروز شاهد معرفی گوگل پیکسل 8a بودیم. این گوشی هوشمند نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت‌های قابل‌قبولی داشته و همچنین تا ۷ به‌روزرسانی سیستم‌عامل دریافت خواهد کرد.

مشخصات و قیمت گوگل پیکسل 8a

گوشی جدید گوگل به نمایشگر ۶.۱ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است تا شباهت بیشتری به گوشی‌های پرچمدار داشته باشد. یکی از ویژگی‌های جذاب این گوشی هوشمند، دریافت آپدیت سیستم‌عامل به‌مدت ۷ سال است که آن را در رده پرچمدارها قرار می‌دهد. پیکسل 8a با قیمت پایه ۴۹۹ دلار روانه بازار می‌شود.

گوگل پیکسل 8a

قدرت گوشی جدید گوگل را تراشه ۴ نانومتری تنسور G3 تأمین می‌کند که از یک هسته بزرگ Cortex-X3، چهار هسته Cortex-A715 و چهار هسته Cortex-A510 به‌همراه پردازشگر گرافیکی Mali G715 بهره می‌برد. باتری پیکسل 8a نسبت به نسل قبلی کمی بزرگ‌تر شده است. درحالی‌که انرژی پیکسل 7a را یک باتری ۴۳۸۵ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند، در نسل جدید آن از یک باتری ۴۴۹۲ میلی‌آمپرساعتی استفاده شده است.

گوگل پیکسل 8a

از سایر مشخصات گوگل پیکسل 8a می‌توان به ۸ گیگابایت رم، عرضه در دو نسخه مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۸ واتی و شارژ بی‌سیم ۵ واتی، دوربین اصلی دوگانه شامل ۶۴ مگاپیکسلی و ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و پشتیبانی از استاندارد IP67 اشاره کرد.

پیش‌فروش پیکسل 8a از امروز شروع می‌شود و دقیقاً از یک هفته بعد در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا