بازی

ساخت نسخه بعدی بازی Horizon تایید شد

ساخت نسخه بعدی بازی Horizon تایید شد

مدیر جدید برای ریاست گوریلا (Guerrilla) انتخاب شده و استودیو از این فرصت استفاده کرد تا ساخت دنباله و نسخه سوم بازی هورایزن (Horizon) را تایید کند. 

انجی اسمتس (Angie Smets)، مدیر و تهیه کننده اجرایی گوریلا گیمز، ترفیع گرفته و از این پس به عنوان رئیس استراتژی توسعه در استودیوهای پلی استیشن کار خواهد کرد. حالا با عرضه بسته الحاقی Horizon Forbidden West: Burning Shores، استودیو رسما اعلام کرد روی پروژه‌های بعدی خود تمرکز کرده تا «دنیای هورایزن را با ماجراجویی بعدی ایلوی و پروژه آنلاین هیجان‌انگیز گسترش دهد.»

مطلب پیشنهادی:کوییز ۸ lastech؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟چقدر طرفدار Last of Us هستید؟
کوییز ۸ lastech؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟

هورایزن یکی از آی‌پی‌های جدید و بسیار محبوب پلی استیشن محسوب می‌شود و سونی به راحتی اجازه ساخت نسخه سوم آن را صادر کرده است. تکمیل این سه‌گانه تنها هدف استودیو نیست و آن‌ها یک بازی چندنفره نیز در دست ساخت دارند که در جهان Horizon جریان خواهد داشت. باید اشاره کنیم که چند ماه پیش ویدئویی از ورژن اولیه و ابتدایی این بازی لو رفته بود.

بازی Horizon

گوریلا گیمز همچنین روی پیشرفت موتور بازی‌سازی دسیما تمرکز کرده و میشل ون در لیو (Michiel van der Leeuw) به عنوان کارگردان فنی رهبری این پروژه را برعهده گرفته است. با جدایی انجی اسمتس، اکنون جوئل اشلر و هلا اشمیت مدیر استودیو شده‌اند که به ترتیب سمت مدیر تولید و مدیرکل را نیز برعهده دارند. 

اگر جز طرفداران سری هورایزن محسوب می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله «هر آن چه که باید از Horizon Forbidden West: Burning Shores بدانید» را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:چطور به PS5 موس و کیبورد وصل کنیم؟ما اهل گیم‌نت هستیم!
چطور به PS5 موس و کیبورد وصل کنیم؟


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

ساخت نسخه بعدی بازی Horizon تایید شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا